חדשות בארץ

סערת הסרטון של הליכוד: האחראים הושעו

בעקבות המחאה הציבורית על שידור סרטון המציג ברקע תמונה של בית עלמין צבאי, הורה ראש הממשלה להסיר את הסרטון ולהשעות את האחראים לכך. נתניהו: "כאח שכול אני מבין היטב את כאב המשפחות"

(צילום מסך מתוך הסרטון)(צילום מסך מתוך הסרטון)
אא

סרטון תעמולה ששודר אמש (שלישי) ב"הליכוד TV" – הערוץ האינטרנטי של הליכוד – שילב ברקע תמונה של בית עלמין צבאי. הסרטון חולל סערה ציבורית, ובמערכת הפוליטית תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שהליכוד משלב בתעמולת הבחירות שלו את חללי צה"ל. בעקבות כך, הורה נתניהו לצוותו להסיר את הסרטון מ"הליכוד TV", ולהשעות את האחראים לכך, ביניהם איש התקשורת אבישי עברי, אחד מאנשי הקמפיין של הליכוד שקריין את הסרטון.

נתניהו מיהר להתנער מהסרטון וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מיד כשדווחתי הערב על טעות העריכה המצערת שנעשתה במטה הליכוד, הנחיתי להסיר את התמונה, לתחקר את האירוע ולנקוט צעדים נגד האחראים לתקלה. כאח שכול שב-43 השנים האחרונות עולה לקבר אחיו ז"ל בהר הרצל, אני מבין היטב את כאב המשפחות". יש לציין כי בשל העיסוק במשבר הסרטון, דחה ראש הממשלה בשעה קלה את עלייתו לטיסה לרוסיה, לקראת פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

הסרטון המדובר הזהיר מפני ממשלה בראשות גנץ. על רקע תמונות מפיגועים שונים, אמר הקריין כי "עוד ועוד אלימות, עוד ועוד הרוגים – זאת המשמעות של שלטון שמאל".

בתגובה, ברשימת כחול לבן תקפו את נתניהו: "חיילי צה"ל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. ‏נתניהו, לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך".

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, כתב: "‏עד כאן ביבי. תתנצל בפני גנץ והמשפחות". גם במרצ תקפו את נתניהו ואמרו כי "לנתניהו ולימין כבר אין גבולות".

חבר רשימת כחול לבן, משה (בוגי) יעלון, מי שכיהן כשר הביטחון וכרמטכ"ל, תקף אף הוא את נתניהו בעקבות שידור הסרטון: "אסור, פשוט אסור, שזכרם של חללי מערכות ישראל וכבוד משפחת השכול, שמאחד את כולנו מאז ומתמיד, יהיה כלי בקמפיין פוליטי".

תגיות:סערהליכודביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה