מעניין

הלם בברזיל: איך הגיע לוויתן ענק ברוחב שישה מטרים - ללב הג’ונגל?

איך מגיע לוויתן עצום ממדים באורך 11 מטרים וברוחב 6 מטרים אל לב ג'ונגל גדול? על השאלה הזו ניסו תושבי העיר אינברנס הסמוכה לאי שבו הוא נמצא - להשיב. האם מדובר בגאות גדולה מן הרגיל ש'השליכה' אותו אל לב היער?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

איך מגיע לוויתן עצום ממדים באורך 11 מטרים וברוחב 6 מטרים אל לב ג'ונגל גדול? על השאלה הזו ניסו תושבי העיר אינברנס הסמוכה לאי שבו הוא נמצא - להשיב. 

התמיהה הגדולה של התושבים נסובה סביב השאלה כיצד יונק ימי כה גדול כמו לוויתן גדול-סנפיר נמצא בלב הג'ונגל ולא על חוף הים. "גם אם נניח שהגאות היא זו שאחראית על זה, עדיין זה מוזר שהלוויתן נמצא רחוק מהים שממנו הוא נשטף", אומרים כעת התושבים ההמומים. 

מומחים שבדקו את הלוויתן הענקי הגיעו למסקנה כי אין מדובר בציד, שכן על גופתו של הלוויתן לא נמצאו כלל סימני אלימות, פציעות וכדומה. 

היות ומדובר גם בג'ונגל עבות וסבוך, התושבים שוללים את הסברה כי מישהו אולי סחב את הלוויתן למעבה היער. "אין שום סיכוי", הם אומרים. "לוויתן כזה שוקל לא פחות מ-30 טון. זה לא הגיוני שהוא הגיע לבד. בטח מדובר בפשע כלשהו".

בימים הקרובים תיערך נתיחה של גופת הלוויתן כדי להבין את נסיבות המוות, אך לעת עתה - הדעה הרווחת היא שאכן מדובר בגאות קצת יותר גבוהה מן הרגיל, ש'השליכה' את הלוויתן למקום המרוחק שבו נמצא. 

תגיות:לוויתןג'ונגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה