חדשות בארץ

האם בקרוב נזכה לשחרורם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד?

נראה כי בקרוב תצא לפועל עסקת שבויים עם חמאס, וכך יוחזרו לישראל הישראלים המוחזקים בעזה, ביניהם חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול הי"ד

  • כ' אדר א' התשע"ט
הדר גולדין ואורון שאול (צילום: דובר צה"ל, פייסבוק)הדר גולדין ואורון שאול (צילום: דובר צה"ל, פייסבוק)
אא

הבוקר (שני) דווח באתר "אלחל'יג' און ליין כי ישראל קרובה מתמיד לביצוע עסקת חילופי שבויים עם חמאס. על פי הדיווח, גורם בכיר בארגון הטרור אישר כי ישראל מתכוונת לאשר עסקת חילופי שבויים עם ארגון הטרור בתמורה להשבתם של הישראלים המוחזקים בידי חמאס.

על פי הדיווח, נציגי שב"כ נפגשו עם 30 מחבלים אשר שוחררו מהכלא בעסקת שליט ונעצרו מחדש, זאת במטרה לקדם את שחרורם. בתמורה לשחרורם של עשרות המחבלים, ישיב חמאס את הישראלים המוחזקים על ידו, ביניהם חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול הי"ד.

אתמול דווח כי לאחרונה נכשלה עסקת חילופי שבויים בין חמאס לישראל, כיוון שארגון הטרור העלה את דרישותיו למשא ומתן. בתמורה לשחרורם של חללי צה"ל והישראלים שעברו מיוזמתם לרצועה, דורש חמאס לשחרר 1,500 אסירים, בהם 500 אסירים שמכונים על ידי ישראל ככאלה ש'ידיהם מגואלות בדם', ושנשלחו למאסרי עולם ממושכים.

ברשימה אותה הגיש חמאס, כלולים שמותיהם של כל האסירים ממשוחררי עסקת שליט, שנעצרו מחדש על ידי כוחות הביטחון. עוד כוללת הרשימה מאות אסירים נוספים שכלואים בעונשי מאסר קלים יחסית.

הדר גולדין הי"ד נחטף על ידי מחבלי חמאס במהלך מבצע 'צוק איתן'. האסון התרחש בקרב רפיח, אחד מהקרבות הבולטים במהלך מבצע צוק איתן. אורון שאול הי"ד נהרג בקרב ש'געייה, כאשר הנגמ"ש בו היה נתקף על ידי מחבלים. שישה מהחיילים שנמצאו בנגמ"ש נהרגו, וחמאס טען כי החייל הנעדר נמצא בידיו. גולדין ושאול הוכרזו על ידי הרבנות הצבאית הראשית כחללים שלא נודע מקום קבורתם.

תגיות:הדר גולדיןאורון שאולשבוייםחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה