פעילות הידברות

חינוך תורני לילדים: זוהי המודעה שזכתה בפרס

הוצפנו במודעות פרסום מרהיבות המכילות סלוגנים מוצלחים. היה קשה לבחור את המודעה הזוכה, ולבסוף בחרנו. וכעת – לתחרות הבאה

  • י"ט אדר א' התשע"ט
אא

אנו מבקשים להודות לכל הגרפיקאים והמעצבים שהקדישו ממיטב כישרונותיהם וזמנם עבור עם ישראל. המודעות המושקעות שהגיעו אלינו המחישו עד כמה הציבור נכון ומעוניין לתרום מכישרונותיו למען הזולת, ועד כמה הערך של מתן חינוך תורני לילדים בוער בעצמותיו.

3 המודעות שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר הן:

מקום שלישי: רחל אייזן, ששלחה סדרת מודעות יפהפיות, עם הסלוגן שחזר על עצמו: "עם הילד שלך תנהג באחריות".

מקום שני: הדסה דובין. הסרטון בו הדגימה באומנות בחול את החשיבות לשתול את הפרחים באור התורה הניעה נימים חבויים בנפש, והמחישה את חשיבות החינוך התורני.

מקום ראשון: חדוה נוה. המודעה "על מה אתה מניח את הילד" זכתה להגיע למקום ראשון בשל הסלוגן החזק, העיצוב המוקפד, והתוספת: "אם יש לך יסודות של תורה – אתה מונח יציב". לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות ב"קמפוס היהודי", פני ל-support@htv.co.il.

שאר המודעות זכו אף הן לדירוג גבוה: חוי בן זאב עם המודעה בה מומחש מה נכנס לראש של הילד במקום הלימודים, ניצוץ הפקות וידיאו עם המודעה המוצלחת במיוחד "עומר למד היסטוריה, אבל מה ההיסטוריה לימדה את עומר?", מוריה חממי – העיצוב המעניין עם הסלוגן "הבחירה שלך – העתיד שלו", תהילה ח', עם התמונה "חינוך תורני או חינוך מתירני? אמא, את מחליטה", חן צוראל עם הסלוגן "חינוך תורני. לומדים ערכים באהבה". קארין מ', המודעה עם התינוקת שקוראת: "הרי אני מקודשת לאבא ולאמא", מודעותיה המרהיבות של רחל אייזן "היה הווה ויהיה", "חזקים בשביל הילדים" ו"עם הילד שלך תנהג באחריות", מודעתה של חדוה נוה "אל תעזוב", עם התמונה המוקפדת שמדברת יותר מאלף מילים, מודעתה של סטודיו פלאש שהמחישה כי ההמשכיות של עם ישראל תלויה בחינוך יהודי, ואלירן בריל עם המשפט הנצחי "ותלמוד תורה כנגד כולם".

וכעת, לתחרות הבאה: הבה נשתמש בעולם המדיה כדי להסביר את גודל חשיבות הנושא - בבית הכנסת – אין מדברים. בית הכנסת הוא מקום משכנו של בורא עולם, ועליו כתב השל"ה: "ראוי לאדם שיעמוד במקומות הנכבדים באימה וביראה ובתוספת קדושה ויהי מורא שמים עליו בדיבור ומחשבה ומעשה... והמדבר שיחת חולין מסלק מורא שמים מעליו".

גרפיקאים ומעצבים מוזמנים לשלוח מודעת פרסום המסבירה את חשיבות השתיקה בבית הכנסת, ומסבירה את ערכו של הנושא בסלוגן קצר וקליט. שלחו אלינו פרסומות ייחודיות ומוצלחות בנושא, וצוות השיפוט של אתר הידברות יחליט על הפרסומת הזוכה. המודעות הטובות ביותר יפורסמו באתר, בליווי קרדיט למעצבים המוכשרים ודרכים ליצירת קשר עימם. בנוסף, מעצב/ת המודעה הזוכה יזכה ב-250 ₪ לרכישת סדנאות אינטרנטיות באתר "הקמפוס היהודי".

כתובת המייל לשליחת המודעות- support@htv.co.il עד כ"ט אדר ב' (5/4).

תגיות:תחרותחינוך תורניגרפיקאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה