מעניין

הזוי: האם הרגישה שבנה הוחלף בחדר הלידה, אך הרופאים צחקו. איך זה הסתיים?

האם הרגישה שבנה הוחלף מיד לאחר הלידה, אך הרופאים צחקו כשסיפרה להם את זה. הסוף של הסיפור הזה הוא ההוכחה לכך, שאסור לעולם לזלזל באינסטינקט של אמא 

אא

חדשות לבקרים אנו שומעים על מקרים שבהם תינוקות הוחלפו מיד לאחר לידתם - אך לעתים רחוקות, אם בכלל, ההורים מסוגלים להבחין בכך, ולהקים את הצעקה בזמן הנכון. 

כשמרסדס קסנלס מאל סלבדור הגיעה לחדר הלידה עם צירים חזקים, חמישה שבועות לפני התאריך המשוער ללידה - היא הוכנסה מיד לניתוח קיסרי. היה זה ההריון הראשון שלה והיא התרגשה מאוד לפגוש בבנה בכורה - אלא שמיד אחרי שהתינוק הגיח לעולם וכשהביאו לה אותו בפעם הראשונה - מרסדס הרגישה מיד שמשהו אינו כשורה. 

"אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל ברגע שהוא היה בידיים שלי הרגשתי שזה לא הילד שלי", שחזרה מרסדס בראיון ל-BBC. למרות החששות להיתפס כפרנואידית, מרסדס הביעה את דעתה לאוזני הרופאים אך "הם צחקו והתעקשו שאני הוזה. הם האשימו את החשדנות שלי בתרופות שנטלתי במהלך הלידה, ואמרו שכדאי שאנסה להרגיע את עצמי", היא מספרת. 

מרסדס התביישה בתחושותיה. 

"זה היה חזק ממני, אבל לכי תספרי את זה לאנשים. אף אחד לא הבין על מה אני מדברת". 

מרסדס ובעלה ריצ'רד לקחו את התינוק לביתם, אך ככל שהזמן עבר והילד גדל - כך הלכה וגברה תחושתה של מרסדס כי הילד איננו שלה. "הוא לא היה דומה לנו בכלום, לא לי ולא לבעלי. זה הסעיר אותנו מאוד. לא היה בו שום דבר שמזכיר אותנו איכשהו".

כשהזמן עבר והחששות גברו - החליטו בני הזוג לעשות בדיקת DNA ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד. "כשהתוצאות הגיעו - שנינו היינו בהלם טוטלי, אך כזה שנרגע מיד אחרי הרגע הראשון", משחזר ריצ'רד.

"החששות שלי התאמתו, והבדיקה גילתה שהילד שגידלנו במשך למעלה משנה - הוא לא הילד שלנו".

משטרת אל סלבדור שפתחה בחקירה גילתה כי תינוקה של מרסדס הוחלף בתינוק אחר על ידי אחת היולדות האחרות במחלקה, והוא הוחזר אליה - בריא ושלם. חקירת המשטרה במקרה נמשכת. 

תגיות:תינוקותחדר לידההחלפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה