חדשות בארץ

כחלון הודיע: אין איחוד עם הליכוד

למרות החיבור בין גנץ ללפיד, כחלון הודיע כי מפלגתו לא תרוץ עם הליכוד וכי לא יציגו רשימה משותפת

כחלון (צילום: פלאש 90)כחלון (צילום: פלאש 90)
אא

בטרם מסתיימת לה סאגת האיחודים, כשבעוד שעות אחדות נסגרות הדלתות על הצגת הרשימות לכנסת ה-21, יצא שר האוצר משה כחלון וסתם את הגולל על שמועות וקריאות בקרב המחנה הפוליטי תוך שהוא מודיע כי לא יהיה איחוד בין המפלגות. בהודעתו הסביר כי "מאז שנכנסתי לחיים הפוליטיים אני הולך לישון עם הבית של מדינת ישראל ומתעורר עם הבית. בשנים האחרונות פעלנו רבות למען האזרחים, לא חשבנו לעשות בנושאים הכי חשובים של מדינת ישראל וכואבים. אנחנו מתכוונים להמשיך ולרוץ ללא חיבורים, ללא קומבינות וסידורי עבודה. כולנו רצה לבד ללא חיבורים".

בנוסף, כחלון הציג את רשימת מפלגתו לכנסת. הוא אמר כי "רשימת כולנו לכנסת הבאה מורכבת ברובה מחברי הכנסת המצטיינים ביותר בכנסת היוצאת בכל המדדים. הם כבר הוכיחו את עצמם כנבחרי ציבור שבאו לעבוד בשביל הציבור – נטו. זו רשימה שמייצגת את כלל אזרחי ישראל, מכל מגזר וסקטור, שבאים לשרת את כולם מסיבה אחת – כי אכפת להם. אני סומך על כל חברי הרשימה, וב-9 באפריל אתם תראו שעם ישראל גם סומך עליהם, ובגדול".

בתגובה לאיחוד בגוש המרכז בין חוסן לישראל לבין יש עתיד – חיבור שעל פי הסקרים עשוי להוביל לניצחון על הליכוד, במהלך היום עלו קריאות מקרב מחנה הימין שאמרו כי על השניים להתאחד כדי להוות משקל נגד לחיבור הגדול בגוש המרכז.

בתוך כך, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, יו"ר מפלגת גשר, הגישה לוועדת הבחירות את רשימת גשר לכנסת הבאה. בצאתה מהוועדה אמרה לוי כי היא הגישה "בזה הרגע את מפלגת גשר. אנחנו משוכנעים שתפקידה של גשר הוא צו השעה". בנוסף, לוי האשימה את ההתגוששות והפלגנות בין הגושים, לדבריה, אשר נעשים לצבירת כח בכל מחיר. "זה מה שמעסיק אותם", האשימה לוי, "לקראת הבחירות הם משמיעים זמירות חברתיות, אך אחריהן מה שהיה הוא מה שהיה. אין להן מצע חברתי כי הן קיפלו את הדגל".

תגיות:משה כחלוןכולנובחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה