חדשות בארץ

רשימת חוסן לישראל: ניסנקורן, חיימוביץ’ והנדל בחמישייה הראשונה

מפלגת חוסן לישראל-תל"ם הציגה הערב את רשימת מועמדיה לכנסת. המשא ומתן בין חוסן לישראל למפלגת גשר של אורלי לוי אבקסיס נקלע לקשיים

  • י"ד אדר א' התשע"ט
גנץ ויעלון בהשקת הקמפיין, לפני 3 שבועות (צילום: גילי יערי, פלאש 90) גנץ ויעלון בהשקת הקמפיין, לפני 3 שבועות (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

מפלגת חוסן לישראל-תל"ם הציגה הערב (שלישי) את רשימת מועמדיה לכנסת, באירוע חגיגי בגני התערוכה בתל אביב.

עוד טרם החל הכנס, פרסמה המפלגה את הרכב הרשימה עד המקום ה- 30. במקום השלישי, לאחר בני גנץ ויו"ר תל"ם משה יעלון, הוצב יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שהודיע בסוף השבוע האחרון על הצטרפותו לחוסן לישראל. במקום הרביעי שובצה אשת התקשורת מיקי חיימוביץ'. את החמישייה הראשונה סוגר יועז הנדל, בכיר לשעבר בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששובץ ברשימה במסגרת השריונים שקיבלה תל"ם. שריון שלישי לתל"ם בעשירייה הראשונה הינו מזכיר הממשלה לשעבר, צבי האוזר, שהוצב במקום ה- 8. במקומות ה- 6 וה- 7 נמצאים ראש עיריית ירוחם לשעבר, מיכאל ביטון, וחילי טרופר, איש חינוך ששימש כעוזרו המקצועי של שר החינוך לשעבר שי פירון. את העשירייה הראשונה סוגרות אורית פרקש-הכהן, יו"ר רשות החשמל לשעבר, והפעילה החברתית מירב כהן, מובילת מאבק "עושק הקשישים".

את העשירייה השנייה פותחים סגן ראש עיריית תל אביב לשעבר אסף זמיר, איש ההייטק יזהר שי, מנכ"לית משרד התרבות לשעבר אורלי פרומן, הפעילה החברתית החרדית עומר ינקלביץ' והעיתונאית הדרוזית רדיר מריר. אלון שוסטר – ידידו של גנץ וראש מועצת שער הנגב לשעבר – הוצב במקום ה- 16. אחריו מוקמו יושב ראש התאחדות הסטודנטים לשעבר רם שפע, ופעיל העדה האתיופית גדי יברקן שייסד את המכינה הקדם-צבאית בארי ועמד בראשה. את העשירייה השנייה סוגרים ראש עיריית רעננה לשעבר איתן גינזבורג ועורכת הדין עינב קאבלה, ראש המטה של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן.

רשימת המועמדים המלאה של חוסן לישראל-תל"ם:

1. בני גנץ. 2. משה (בוגי) יעלון. 3. אבי ניסנקורן. 4. מיקי חיימוביץ. 5. יועז הנדל.

6. מיכאל ביטון. 7. חילי טרופר. 8. צבי האוזר. 9. אורית פרקש הכהן. 10. מירב כהן.

11. אסף זמיר. 12. יזהר שי. 13. אורלי פרומן. 14. עומר ינקלביץ'. 15. ר'דיר מריר.

16. אלון שוסטר. 17. רם שפע. 18. גדי יברקן. 19. איתן גינזבורג. 20. עינב קאבלה

21. יצחק אילן. 22. הילה שי-וזן. 23. משה (מוץ) מטלון. 24. רות וסרמן לנדה. 25. אלון טל.

26. יאיר פרג'ון. 27. עומר שליאר. 28. מיכל קוטלר וונש. 29. עידית וקסלר. 30. קרן גונן.

ובתוך כך, למרות הדיווחים ביממה האחרונה על התקדמות ממשית במגעים לחבירה בין חוסן לישראל למפלגת גשר של אורלי לוי אבקסיס, בשלב זה המשא ומתן נתון בקשיים. על פי הדיווח של עמית סגל בחדשות 12, ההערכות הן כי הצדדים לא הצליחו עדיין להגיע להסכמות בכל הנוגע לסוגיות החברתיות – 'כרטיס הביקור' עמו רצה לוי אבקסיס לכנסת. ייתכן כי רצונה של יו"ר גשר לקבל מיקום גבוה בצמרת הרשימה מעיב אף הוא על היכולת לברך על המוגמר.

תגיות:בחירות 2019חוסן לישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה