חדשות יהדות

גדולי ישראל לקראת הבחירות: "להתחזק בלימוד תורה וב’בין אדם לחברו’"

חברי מועצת גדולי התורה ניסחו את החלטות המועצת לקראת הבחירות הקרובות, כאשר הרב גרשון אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז', מוסיף בכתב ידו הדגשות ותוספות שונות

  • י"ד אדר א' התשע"ט
הרב גרשון אדלשטיין (צילום: פלאש 90)הרב גרשון אדלשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

גדולי הדור, הרב חיים קנייבסקי והרב גרשון אדלשטיין, התכנסו בתחילת השבוע בביתו של הרב קנייבסקי, וניסחו את החלטותיה של 'מועצת גדולי התורה'. בתום ההתכנסות הוקראו ההחלטות שהתקבלו.

עם תום האסיפה, הקריא מזכיר המועצת, ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, את נוסח ההחלטות, אותם כתב בכתב ידו הרב גרשון אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז'.

הקריאה פותחת בקריאת חיזוק ללומדי התורה: "מועצת גדולי התורה מחזקת וקוראת לכל האברכים ותלמידי הישיבות ולכלל הציבור להתחזק בהתמדה בלימוד התורה ובעניינים של 'בין אדם לחברו' אשר יעמדו לזכותנו ולהצלתנו".

"מועצת גדולי התורה קוראת לכנסת ולממשלה לאפשר לבני התורה ולכל מי שחפץ ללמוד תורה לשקוד על תלמודם ללא הפרעות". כאן מוסיף הרב אדלשטיין את המילים הבאות: "ולהפסיק את הפגיעה בקדושת השבת, ולפעול למען חיזוק שמירת השבת".

"מועצת גדולי התורה מחזקת את ידי ראשי ומנהלי הישיבות והכוללים, וקוראת לתומכי התורה להגביר את תמיכתם בלימוד התורה. עיני כל ישראל נשואות בתפילה לבורא עולם שיחוש לגאלנו ובתקווה שאור חדש על ציון תאיר, והיה ה' למלך על כל הארץ", מסיימים גדולי ישראל את קריאתם.

תגיות:הרב גרשון אדלשטייןמועצת גדולי התורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה