חדשות בארץ

עוצמה יהודית הציעה לעורך הדין יורם שפטל לעמוד בראשה

כשלון המגעים לצירופה של עוצמה יהודית לאיחוד בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי הביא אותה להציע לעורך הדין שפטל לעמוד בראשה במסגרת ריצה עצמאית לכנסת. שפטל שוקל את ההצעה

  • י"ג אדר א' התשע"ט
שפטל (צילום: פלאש 90)שפטל (צילום: פלאש 90)
אא

מהלך שובר אחוז חסימה? מפלגת עוצמה יהודית הציעה לעורך הדין יורם שפטל לעמוד בראשה במסגרת ריצה עצמאית של המפלגה בבחירות לכנסת. כך דיווח אמש (ראשון) יאיר שרקי בחדשות 12.

הצעתה של עוצמה יהודית באה על רקע כשלון המגעים לצירופה לאיחוד בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ולאור הסקרים העקביים לפיהם היא אינה עוברת את אחוז החסימה. שפטל, עורך דין בולט שעולם התקשורת אינו זר לו, ידוע בעמדותיו הימניות המובהקות אותן הוא מביע בלשון חדה. צירופו נתפס כמהלך שיכול לשנות את התמונה מבחינת עוצמה יהודית ולהכניסה לכנסת. בהודעה שמסרה המפלגה נאמר כי "בשיחה שקיימו ראשי עוצמה עם שפטל, מסתבר כי מה שעשוי להניע את שפטל לתת תשובה חיובית למהלך היא העובדה כי שלטון הימין בסכנה, וכי אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי מתייחסים לאנשי עוצמה יהודית בפטרונות. שפטל השיב לאנשי עוצמה כי ישקול את ההצעה, וכי גורלם של עם ישראל ומדינת ישראל חשובים לו".

בעקבות הפרסום, אישר שפטל – בדברים שאמר בערוץ 20 – את נכונות הידיעה על הפנייה שקיבל מעוצמה יהודית, אך סירב להתייחס אליה ולספק פרטים נוספים.

יו"ר עוצמה יהודית, מיכאל בן ארי, אמר מצידו לערוץ 20 כי מדובר במהלך ש"נזרק לחלל האוויר בשעות האחרונות. נראה איך הדברים מתקבלים". הוא הוסיף כי מפלגתו בודקת אפשרויות נוספות כדי למנוע איבוד קולות שיפגע בגוש הימין. הוא ציין, בין היתר, את האפשרות לריצה משותפת עם מפלגת יחד של אלי ישי.

תגיות:יורם שפטלבחירות 2019עוצמה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה