חדשות בארץ

חייל נפצע ממטען בצפון הרצועה, צה"ל תקף עמדות חמאס

החייל נפצע באורח בינוני ממטען שהושלך על ידי מחבלים לעבר כוחות צה"ל, במהלך התפרעויות של הפלסטינים על גדר המערכת בצפון רצועת עזה. בתגובה, תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות חמאס

  • י"ב אדר א' התשע"ט
ההתפרעויות בדרום הרצועה בסמוך לגדר, שלשום (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)ההתפרעויות בדרום הרצועה בסמוך לגדר, שלשום (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)
אא

חייל צה"ל נפצע הערב (ראשון) באורח בינוני ממטען שהושלך על ידי מחבלים לעבר כוחות צה"ל, במהלך התפרעויות של הפלסטינים על גדר המערכת בצפון רצועת עזה. החייל פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, עם רסיסים בפלג גופו העליון. בתגובה, תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות של החמאס בצפון הרצועה. משרד הבריאות בעזה מסר כי 12 פלסטינים נפצעו, ומצבו של אחד מהם קשה. מוקדם יותר דווח ברצועה על 9 פלסטינים שנפצעו בעימותים מול חיילי צה"ל על הגדר.

מדובר צה"ל נמסר כי "בשעה האחרונה התקיימה הפרת סדר אלימה בצפון הרצועה במהלכה עשרות מפרי סדר הבעירו צמיגים והשליכו מטענים לעבר לוחמי צה"ל וגדר המערכת. במהלך הפרת הסדר לוחם צה"ל נפצע ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ מטען שהושלך לעברו. הלוחם מפונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

שלשום נפצע קצין ביחידת המסתערבים של מג"ב באורח קל מרסיס שפגע ברגלו כתוצאה ממטען צינור שהשליכו מחבלים לעבר כוח מג"ב. הקצין פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון, ושוחרר למחרת לביתו.

כ- 11,000 פלסטינים התפרעו בסוף השבוע במספר מוקדים לאורך גדר המערכת. הם יידו אבנים והשליכו מטענים ורימונים לעבר הגדר ולעבר לוחמי צה"ל שפעלו בסמוך. החיילים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש. משרד הבריאות בעזה דיווח כי 20 פלסטינים נפצעו מירי החיילים.

(עודכן: 22:01)

תגיות:רצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה