חדשות בארץ

דרעי השיק את הקמפיין: ש"ס תרוץ לבד

יו"ר ש"ס חלק שבחים לראש הממשלה נתניהו והבהיר כי מפלגתו תמליץ להטיל עליו את הרכבת הממשלה ותשב בממשלתו עד לפסק דין חלוט נגדו בבית משפט

דרעי, הערב בבת ים (צילום: יהודה חיים, פלאש 90)דרעי, הערב בבת ים (צילום: יהודה חיים, פלאש 90)
אא

מפלגת ש"ס השיקה הערב (ראשון) את מסע הבחירות שלה בכנס שנערך בבת ים. יו"ר המפלגה, שר הפנים אריה דרעי, הבהיר בנאומו בכינוס כי ש"ס תרוץ לבד לכנסת ולא תתאחד עם יהדות התורה ברשימה משותפת.

דרעי קרא לראשי יהדות התורה, חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני, ליזום מהלך משותף לאחר הגשת רשימות המועמדים לוועדת הבחירות, במסגרתו יכונסו מועצות גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה ומועצת חכמי התורה של ש"ס למפגש משותף, ממנו תצא הקריאה להצביע אך ורק למפלגות החרדיות כדי למקסם את פוטנציאל ההצבעה החרדי: "הספרדים, ללא יוצא מן הכלל, יצביעו לש"ס; האשכנזים, ללא יוצא מן הכלל, יצביעו ליהדות התורה. זו האחדות".

דרעי ציין כי לש"ס וליהדות התורה היה שיתוף פעולה פורה במהלך הקדנציה החולפת, וכי שיתוף פעולה זה יימשך בקדנציה הבאה. הוא הדגיש כי שתי המפלגות יפעלו כ"בלוק אחד" במהלך המשא ומתן הקואליציוני ויפעלו יחד בתוך הממשלה הבאה כדי לשמור על צביונה היהודי של מדינת ישראל.

יו"ר ש"ס שיבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו על תפקודו ועל כך שהיה "שותף אמיתי, כנה והגון" של ש"ס, "ללא התנשאות". הוא הדגיש את תמיכתה המוחלטת של מפלגתו בנתניהו, וכי היא תמליץ לנשיא להטיל עליו את הרכבת הממשלה הבאה ותשב בממשלתו כל עוד לא יורשע סופית בבית משפט: "נהיה איתו בממשלה כל עוד החוק מתיר זאת, והחוק קובע שהוא יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה כל עוד אין פסק דין חלוט, נקודה".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה