חדשות בארץ

נתניהו לאיראן: אם תתקפו אותנו – זה יהיה יום המהפכה האחרון שתחגגו

ראש הממשלה הגיב על איומים שנשמעו היום מאיראן להחריב את תל אביב וחיפה במידה וארצות הברית תתקוף אותה

נתניהו (קרדיט: איתי בית-און, לע"מ)נתניהו (קרדיט: איתי בית-און, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שני) על האיומים שנשמעו היום מאיראן להחריב את תל אביב וחיפה, ואמר כי אם היא תנסה לעשות זאת – זאת תהיה "טעות איומה" מבחינתה.

"אני לא מתעלם מהאיומים של המשטר האיראני, אבל אני גם לא מתרשם מהם", אמר נתניהו בהודעה שפרסם. "אם המשטר הזה יעשה את הטעות האיומה וינסה להחריב את תל אביב וחיפה, זה לא יצליח להם, אבל זה יהיה יום המהפכה האחרון שהם יחגגו. כדאי שהם יקחו זאת בחשבון".

באיראן חגגו היום מלאת 40 שנה למהפכה האסלאמית, שהדיחה את השאה הפרסי והעלתה לשלטון את משטר האייתוללות. בעצרת לציון יום המהפכה, אמר ידאללה ג'וואני, סגן מפקד משמרות המהפכה לעניינים פוליטיים: "לארצות הברית אין אומץ לירות אפילו כדור אחד עלינו למרות כל נכסיה ההגנתיים והצבאיים. אך אם הם יתקפו אותנו – אנחנו נהרוס את תל אביב וחיפה עד היסוד".

מוקדם יותר היום, אמר נשיא איראן חסן רוחאני כי ארצו תמשיך להגדיל את עוצמתה הצבאית ולהרחיב את תוכנית הטילים הבליסטיים שלה, וזאת למרות הלחצים הגוברים עליה מצידן של ארצות הברית ומדינות נוספות במערב. בנאום שנשא בכיכר אזאדי בטהראן, בנוכחות עשרות אלפי משתתפים, אמר רוחאני: "לא ביקשנו ולא נבקש אישור מאף אחד לפתח סוגים שונים של טילים. נמשיך במסלול הצבאי וההגנתי שלנו". הנשיא האיראני הוסיף כי ארצו תביס את הסנקציות הכלכליות שהטילה עליה ארצות הברית וכי היא לא תישבר מול הלחץ הפסיכולוגי המופעל עליה: "לא ניתן לארצות הברית לנצח. לעם האיראני יש – ויהיו – קשיים כלכליים, אך אנו נתגבר על הבעיות באמצעות עזרה הדדית".

תגיות:איראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה