חדשות בארץ

רקטה נורתה מרצועת עזה, טנק צה"ל תקף עמדת חמאס

הרקטה נחתה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

רקטה נורתה הערב (רביעי) מרצועת עזה לעבר שטח המועצה האזורית אשכול. בעקבות הירי, הופעלה אזעקת צבע אדום ברחבי המועצה. תושבים באזור דיווחו על קולות נפץ.

מדובר צה"ל נמסר לאחר מכן כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח הארץ". מדוברות המועצה האזורית אשכול נמסר כי ככל הנראה הרקטה נפלה בשטח פתוח מחוץ ליישוב. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא דווח על נזק.

בתגובה לירי הרקטה, תקף טנק צה"ל עמדה לא מאוישת של החמאס בדרום רצועת עזה. על פי הדיווחים מהרצועה, לא היו נפגעים מהירי.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב בחשבון הטוויטר שלו על ירי הרקטה: "שוב הופר השקט המדומה בגבול רצועת עזה. העימות הוא בלתי נמנע. אין צורך להמתין לפגיעה בחיי אדם בצד שלנו. חייבים לחזור למדיניות של סיכולים ממוקדים ופגיעה מאסיבית בתשתיות הטרור".

מוקדם יותר הערב דיווחו בעזה על ירי של שתי פצצות מרגמה. על פי חלק מהדיווחים, הפצמ"רים נפלו בדרום הרצועה, בתוך השטח הפלסטיני בסמוך לגדר המערכת.

ירי הרקטה הערב בא לאחר מספר שבועות של שקט יחסי. לפני כשלושה שבועות וחצי ירו הפלסטינים רקטה לעבר עוטף עזה. היא אותרה לאחר מכן בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בתגובה שתי תשתיות תת-קרקעיות של החמאס בצפון רצועת עזה. בעקבות שיגור הרקטה אמר ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן: ״לפני שניכנס שוב לתקופה של טרור מזדמן – הכולל טפטופי ירי, בלוני תבערה ועוד מבית היוצר של חמאס – זה הזמן לעצור את הטרור ולהגיב".

תגיות:חמאסרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה