סיון רהב מאיר

ציון 100 באופטימיות: סיון רהב מאיר בפוסט מרגש על תעודה מסוג אחר

בימים אלו מקבלים התלמידים תעודות המסכמות את הישגם הלימודי בבית הספר. הודיה, תלמידת כיתה י"א שנפצעה קשה בתאונת דרכים ונאלצה להיעדר מהמסגרת הלימודית, קיבלה תעודה מסוג אחר – תעודה מקורית שמשקפת את ההישגים האמיתיים שאליהם עלינו לשאוף ליישם

התעודההתעודה
אא

בפוסט מרגש שפורסם היום, הביאה סיון רהב מאיר את סיפורה של הודיה, תלמידת כיתה י"א שנפצעה בתאונת דרכים בחופש הגדול. בעקבות הפציעה הקשה נאלצה הודיה לשהות בבית לוינשטיין, וליעדר מהמסגרת הלימודית. אליה הגיעה רק פעם אחת במהלך השנה.

"התעודות שמחולקות בימים אלה אמורות לסכם הישגים לימודיים", נכתב, "אבל התעודה הזו היא לדעתי שיעור בפני עצמו, שיעור בפרופורציות ובמה שבאמת חשוב ללמוד בחיים".  

"הודיה בת אילנה מכיתה י"א בבית הספר שלנו, אולפנת צביה בעפולה, נפצעה בתאונת דרכים בחופש הגדול. היא הייתה בסכנת חיים, וברוך השם עכשיו היא מתאוששת ומתקדמת. היא לא הייתה בבית הספר במהלך כל השנה, והגיעה רק לביקור אחד לאחרונה, ישר מבית לוינשטיין. אז איזו תעודה לחלק לה, אם בכלל?"

התשובה לא אחרה לבוא, והיא מפתיעה במיוחד: "זו התעודה שהיא קיבלה מבית הספר בימים אלה: 100 באמונה, 100 בכוח רצון, 100 בסבלנות ואורך רוח, 100 באופטימיות, 100 בהתמודדות עם אתגרים, וכן הלאה. גם ההורים קיבלו ציון לשבח".

בתעודה המרגשת כתבה מחנכת הכיתה להודיה: "אי אפשר להכריח מישהו להיות גיבור, צריך לבחור בזה בכל יום מחדש, ואת בוחרת".

אין ספק שמדובר בתעודה מסוג אחר, המעניקה לנו את השיעור האמיתי, זו המשקפת לנו את ההישג הנכון בחיים, ולמה עלינו לשאוף. ולנו נותר לאחל רפואה שלמה, ושבסוף שנה תתאושש הודיה מפציעתה ותזכה לקבל בסוף השנה את התעודה עם שאר תלמידות הכיתה.

תגיות:סיון רהב מאירתעודות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה