חדשות בארץ

הורשע ערבי שהשליך בלוק על ראשו של יהודי

לפני כשנה השליך מוחמד ראזם בלוק על ראשו של יהודי בעיר העתיקה בירושלים. היום גזר עליו בית המשפט ארבע וחצי שנות מאסר ופיצוי כספי למתלונן

  • כ"ד שבט התשע"ט
העיר העתיקה בירושלים, תמונת אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)העיר העתיקה בירושלים, תמונת אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (רביעי) את מחמד ראזם בביצוע עבירה של חבלה חמורה. השופט אברהם רובין גזר על הנאשם ארבע וחצי שנות מאסר בפועל ומאסר על תנאי וכן הטיל עליו לשלם למתלונן פיצוי בסך 10,000 שקל.

מכתב האישום עולה כי לפני כשנה חזר צעיר יהודי לביתו שבעיר העתיקה בירושלים, כשבסמוך השליך עליו הנאשם אבן גדולה ממרחק קצר וגובה של ארבעה מטרים. כתוצאה מהמכה נחבל היהודי בראשו, נפל ארצה ובהמשך נזקק לתפרים. עוד עולה מכתב האישום כי מאז האירוע נהג המתלונן להסתובב עם קסדה לראשו, וזאת מחשש לחייו.

סנגורו של הפצוע, עו"ד חיים בלייכר מארגון "חוננו", אמר: "מחבל שהורשע בגרימת חבלה חמורה ניסה לרצוח אותו אך ורק בשל היותו יהודי. אנו מודים לרשויות החוק, המשטרה והפרקליטות על כך שתפסו את המחבל והביאו להפללתו, אך לצערנו המחבל לא הואשם והורשע כפי שהיה ראוי בניסיון לרצח ממניע לאומי גזעני".

כזכור, לפני מספר חודשים נהרג סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד לאחר שמחבל השליך על ראשו לוח אבן מגג בניין בעת פעילות למעצר של מבוקש פלסטיני במחנה פליטים סמוך לרמאללה.

תגיות:פיגועירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה