חדשות בארץ

"האיש הפשוט ברחוב מבין שהבן שלנו חף מפשע"

אביו של הקטין, שהואשם הבוקר בהריגת הפלסטינית עאישה ראבי, הגיב על הגשת כתב האישום נגד בנו: "יום אחד הבן שלנו יזוכה. מי ישיב לו את שנות הנערות שגזלו ממנו?"

עורכי הדין ברכה (מימין) ופולסקי (קרדיט: "חוננו")עורכי הדין ברכה (מימין) ופולסקי (קרדיט: "חוננו")
אא

עורכי דינו של הקטין, שהואשם הבוקר (חמישי) בהריגת הפלסטינית עאישה ראבי, תקפו לאחר הדיון את החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום בפרשה והביעו את ביטחונם כי הקטין יזוכה.

עורך הדין אמיר ברכה מארגון חוננו אמר: "כתב האישום שהוגש היום – טוב היה אם לא היה מוגש. מדובר בכתב אישום שעומד מעליו סימן שאלה גדול. חזרנו ואמרנו את זה לאורך כל הדרך. גם בית המשפט דיבר על כך שהראיה המרכזית זה בעצם איזה סוג של DNA עלום שאיננו יודעים כרגע מה טיבו. כתב אישום זה – המתבסס ועומד על רגל צולעת של DNA, שספק אם יעמוד במבחן בית המשפט – חבל שהוגש".

"כתב אישום כזה גורם נזק, בטח ובטח לקטין בן 16 ולמשפחתו. אנחנו נצלם את חומר הראיות ונדע לתקוף את כתב האישום בעזרת מומחים מטעמנו".

"הקטין חוזר ואומר שהוא לא עומד מאחורי האירוע הזה", הדגיש ברכה. "אני חושב שהמדינה ורשויות החקירה עשו פה עוול. הם תקעו את החץ ואז סימנו את המטרה. במקום לרצות להגיע לחקר האמת ולזהות מי האדם שבאמת עשה את זה, המדינה פשוט סימנה את המטרה".

(וידיאו: "חוננו")

עורך הדין משה פולסקי, אף הוא מ"חוננו", הוסיף: "מבחינתנו האירוע עוד לא פוענח. כפי שזכור לכם, בחקירה נעצרו מספר רב של מעורבים. לדעתנו, לפרקליטות אין קצה חוט ולא היה קצה חוט. עד היום הם לא יודעים באמת מה קרה שם באירוע. בגלל אריכות הימים ובגלל שלא ניתן להמשיך בחקירה, החליטו על סמך חוסר הראיות שיש בתיק הזה להגיש כתב אישום. אנחנו מאמינים ומקווים שחפותו של הנאשם תצא לאור".

אביו של הקטין אמר: "אנחנו יודעים שהבן שלנו חף מפשע. האיש הפשוט ברחוב מבין מצוין שהבן שלנו חף מפשע. לצערנו, מוטיבציית יתר למצוא אשמים בכל מחיר הפכה אותנו לקורבן. יום אחד, וזה ייקח זמן לצערנו, הבן שלנו יזוכה. אנחנו בטוחים ויודעים את זה. אבל מי ישיב לו את שנות הנערות שגזלו ממנו? מי ירפא את הלב השבור של המשפחה שלו, של החברים שלו? מי ייתן את הדין על זה? את זה אנחנו לא יודעים. אנחנו חזקים ומקווה שנחזיק מעמד. אבל העוול זועק לשמים".

תגיות:כתב אישוםרחלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה