חדשות בארץ

נתניהו בעקבות הצלחת ניסוי החץ: אגרוף המחץ שלנו יגיע לכל מבקשי רעתנו

משרד הביטחון פרסם סרטון המתעד את הניסוי המוצלח שנערך הבוקר במערכת 'חץ' 3'. ראש הממשלה, שהגיע לסיור במפעל מל"מ של התעשייה האווירית, המפתחת ומייצרת את טילי החץ, הביע הערכה לארצות הברית על שיתוף הפעולה הביטחוני ההדוק

נתניהו במפעל מל"מ, היום (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו במפעל מל"מ, היום (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לביקור במפעל מל"מ של התעשייה האווירית, המפתחת ומייצרת את טילי החץ. הסיור במפעל, הממוקם בבאר יעקב, התקיים בהמשך לניסוי במערכת הנשק 'חץ 3', שהושלם הבוקר בהצלחה. 

נתניהו שמע במהלך הביקור סקירות ועדכון מבצעי על הניסוי. הוא בירך על ההצלחה שהושגה והוסיף: ״לישראל יש יכולות הגנה והתקפה חזקות מאד ומהמתקדמות בעולם. יידעו אויבינו המבקשים להשמיד אותנו – אגרוף המחץ של ישראל יגיע לכל מבקשי רעתנו ונבוא איתם חשבון. אנחנו נמשיך לפתח בהצלחה את מערכות הנשק המתקדמות ביותר בעולם כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל ואת ביטחון מדינת ישראל".

ראש הממשלה ציין את שיתוף הפעולה ההדוק בין תעשיות הביטחון של ישראל וארצות הברית: "אני מבקש להביע הערכה מיוחדת לבת בריתנו, ארצות הברית, על שיתוף הפעולה הביטחוני, ועל שיתוף פעולה בליווי, בניסוי ובפיתוח מערכות ההגנה שלנו, ובתוך זה גם טיל החץ".

ובתוך כך, משרד הביטחון פרסם סרטון וידיאו המתעד את הניסוי שנערך הבוקר במערכת 'חץ 3'. את הניסוי ערכה מנהלת 'חומה' במשרד הביטחון בשיתוף עם הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים (MDA) במחלקת ההגנה של ארצות הברית. מערכת 'חץ 3' מיועדת ליירוט טילים בליסטיים מחוץ לאטמוספירה, והיא מהווה מרכיב מרכזי במערך ההגנה הרב-שכבתית המבוסס על ארבע שכבות הגנה מבצעיות: מערכת 'כיפת ברזל', מערכת 'שרביט קסמים', מערכת 'חץ 2' ו- 'חץ 3'.

(וידיאו: דוברות משרד הביטחון)
תגיות:התעשייה האוויריתחץ 3

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה