חדשות בארץ

הוגש כתב אישום נגד המחבל שדקר חייל בבית אל

המחבל, שביצע את הפיגוע בחודש שעבר, הגיע לעמדת שמירה הצמודה ליישוב, דקר את החייל בסכין ופגע בו באבן ממרחק קצר. הוא מואשם בשתי עבירות של ניסיון לגרימת מוות בכוונה

זירת הפיגוע (קרדיט: ביטחון בית אל)זירת הפיגוע (קרדיט: ביטחון בית אל)
אא

הפרקליטות הצבאית הגישה היום (שני) לבית המשפט הצבאי ביהודה כתב אישום נגד המחבל, אשר ביצע לפני כחודש את הפיגוע בסמוך ליישוב בית אל, בו נפצע חייל באורח קשה.

כתב האישום מייחס למחבל שתי עבירות של ניסיון לגרימת מוות בכוונה – עבירות המקבילות לניסיון רצח במשפט הצבאי החל ביהודה ושומרון – וכן עבירות נוספות. עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של המחבל, ובית המשפט נענה לבקשה והאריך את המעצר עד תום ההליכים.

כזכור, המחבל חדר ב- 14 בדצמבר 2018 דרך פרצה בחומה שבין בית אל למחנה הפליטים הפלסטיני ג'ילזון, והגיע לעמדת שמירה הצמודה ליישוב בה שמר החייל. הוא דקר את החייל בסכין והטיח בו אבן ממרחק קצר. המחבל נמלט מהזירה ויום לאחר מכן הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון.

הנקודה ממנה חדר המחבל (קרדיט: ביטחון בית אל)

החייל, נוה רותם מגדוד "נצח יהודה" שבחטיבת כפיר, נפצע בפיגוע באורח קשה, אך בחסדי שמיים חל שיפור במצבו וכעבור שבוע הוא שוחרר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בו היה מאושפז. סבו וסבתו, שמואל ורות גולדרינג, הודו לכל מי שהתפלל והביע דאגה לרפואתו של נכדם: "בשבוע הבא יתחיל נוה בסדרת ניתוחים 'קטנים'. הדרך עוד ארוכה, אך אנו בטוחים שהקב"ה ירפאו עד להחלמה מלאה״.

תגיות:בית אלפיגועכתב אישום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה