חדשות בארץ

עורכי הדין של נתניהו נפגשו עם מנדלבליט: "פועלים להבטיח משחק הוגן"

סנגוריו של ראש הממשלה ביקשו לשכנע את היועץ המשפטי לממשלה שלא להגיש כתב אישום נגד נתניהו לפני הבחירות. ממשרד המשפטים נמסר כי "הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל"

שפירא (מימין), תל-צור ומודריק בכניסה למשרד המשפטים, היום (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)שפירא (מימין), תל-צור ומודריק בכניסה למשרד המשפטים, היום (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

עורכי דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגשו היום (שני) עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, במטרה לשכנעו שלא להודיע לפני הבחירות על הגשת כתב אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע.

מטעם ההגנה נכחו בפגישה עורכי נבות תל-צור, עמית חדד וטל שפירא. אליהם הצטרפו גם השופט בדימוס עודד מודריק, המשמש כיועץ להגנה, והשופט בדימוס יוסף אלון שהצטרף לאחרונה לצוות הסנגורים. לצידו של מנדלבליט ישב פרקליט המדינה שי ניצן.

הפגישה, שנערכה במשרד המשפטים בירושלים, נמשכה כשלוש שעות. עם סיומה, נמסר ממשרד המשפטים כי סנגוריו של נתניהו "הציגו באריכות את טענותיהם בעניין מועד פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקי החקירה בעניין ראש הממשלה. הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל. היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם".

בתום הפגישה מסר עורך הדין תל-צור את ההצהרה הבאה, בשם עורכי דינו של נתניהו: "צוות הפרקליטים של ראש הממשלה הגיע היום לפגישה עם היועץ המשפטי לממשלה בליווי שני שופטים בכירים בדימוס, השופט עודד מודריק והשופט ספי אלון. אני לא אכנס לתוכן הפגישה. אני רק יכול לומר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן".

תל-צור ציין כי "בנוסף הוגש ליועץ המשפטי מכתב בחתימת שופט בית המשפט העליון בדימוס, יעקב טירקל, שתומך אף הוא בעמדתנו".

תגיות:אביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה