חדשות בארץ

הנער העצור בשב"כ יישאר במעצר עד יום רביעי

עורכי דינו של הקטין הסכימו לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, וזאת בעקבות "התפתחות דרמטית" שחלה בפרשה, כהגדרתם, שעשויה לדבריהם להביא לשחרורו עוד השבוע

עורך הדין עדי קידר, היום (קרדיט: "חוננו")עורך הדין עדי קידר, היום (קרדיט: "חוננו")
אא

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) את מעצרו של הקטין העצור בשב"כ בחשד למעורבות באירוע יידוי האבן סמוך לרחלים, שהביא למותה של הפלסטינית עאישה ראבי. הארכת המעצר בוצעה בהסכמת עורכי דינו של הקטין, לאחר שהמשטרה ביקשה לערוך מספר השלמות חקירה לפני קבלת ההחלטה האם להגיש כתב אישום בפרשה.

הפרקליטות, שהגישה ביום שלישי שעבר הצהרת תובע נגד הקטין, הייתה אמורה להגיש היום לבית המשפט את כתב האישום נגדו. אך לדברי ארגון "חוננו", המלווה את ההגנה על הקטין, חלה "התפתחות דרמטית" בפרשה, וזאת בעקבות טענות חדשות שהשמיעו עורכי הדין עדי קידר ואמיר ברכה, המייצגים את הקטין מטעם הארגון. על פי דיווחים שונים, ההתפתחות החדשה קשורה – בין היתר – לעובדה שהנער, שעד כה שמר על זכות השתיקה בחקירה, מסר את גירסתו לאירוע, וזאת בעצת פרקליטו.

בהמשך להתפתחות זו הסכימו, כאמור, קידר וברכה לבקשת המשטרה להאריך את המעצר עד יום רביעי. בימים הקרובים הפרקליטות צפויה לבחון את טענות ההגנה ולהכריע האם לשחרר את הקטין.

עורך הדין קידר אמר בתום הדיון: "היום הוארך המעצר של הקטין בארבעה ימים נוספים. אנחנו הסכמנו להארכת המעצר מהטעם שבעצם אפשר לומר שהיוזמה של ההתפתחות החקירתית היא שלנו. אנחנו העלינו בפני הפרקליטות והמשטרה טענות מסוימות, שבשלב זה הפרקליטות והמשטרה הסכימו, ובצדק, לבדוק את הדברים".

"הציפייה שלנו", הוסיף קידר, "שלאחר שהדברים יתבהרו, תהיה תוצאה מעניינת, שלטעמי אולי תביא לדרמה מאוד מעניינת בתיק. ברמה המשפטית אנו רוצים לראות איך מתייחסים לטענות שלנו, ואני חושב שאם אכן הטענות שלנו יתבהרו כטענות מוצדקות – מצב התיק ישתנה לחלוטין. זה סוג של שובר שוויון, שיכול להיות שיסתיים בשחרור הקטין. זה לא דבר של מה בכך".

(וידיאו: ארגון "חוננו")

תגיות:חוננועדי קידררחלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה