בריאות ותזונה

הבלוגרית חולקת: "זה מה שקרה לפניי, אחרי שמרחתי עליהן קקאו ואבוקדו למשך שבוע"

בוטוקס? טיפולי פנים? תכשירים קוסמטיים להצערת העור? תשכחו מהם: יותר ויותר נשים עוברות לקוסמטיקה טבעית, ומגלות על הדרך לא רק עולם של זוהר - אלא גם של הרבה בריאות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרשת שופעת בהן, ובכל זאת - כשמדובר במסכות יופי שלצד הזוהר מבטיחות גם עור בריא יותר - חזקה עלינו שננסה אותן, ואף נמליץ במידת הצורך. פתרונות קסם שמבטיחים תוצאות זהות בתעשיית הקוסמטיקה - עולים לנו בדרך כלל לא מעט כסף, גם אם לא מדובר בטיפולים חדשניים כמו בוטוקס. 

קרמים, סבונים ואינסוף תכשירים אחרים מבטיחים לעשות את אותה פעולה, אך על הדרך - עשויים לקלקל לא מעט דברים אחרים (כמו למשל העובדה שהם חוסמים את העור מלקבל חמצן או לשחרר מתוכו רעלים).

מסכות טבעיות אמנם לא מציעות פתרונות קסם והעלמת קמטים בין רגע, אבל שימוש בהן לאורך זמן נמצא כיעיל ביותר ואף כזה שמעניק לא רק יופי כי אם גם בריאות, וזה הכי משתלם. 

בלוגרית בריאות שפרסמה את המתכון הזה באתר שלה, לא חשבה שהוא הולך לעורר כזה מין הד - שיגיע אפילו עד לסלבס שונים בארה"ב. "תתפלאו לשמוע, אבל במסכה הזו השתמשתי רק במשך שבוע וכבר רואים תוצאות מדהימות", אומרת הבלוגרית תוך שהיא חולקת את הרכיב הסודי שלה - קקאו, שעמו היא משתמשת בהכנת מספר ורסיות של מסכות ש"מחליפות את הבוטוקס בקלות", לדבריה. 

 

"כל מסכה שתשימו בה קקאו תעשה פלאים לעור שלכן, אבל אני הכי אוהבת את המסכה של הקקאו והאבוקדו - שהשילוב של שניהם יחד עושה פלאים לעור פניי השמנוני. תוכלו לערבב אבוקדו קטן ובשל עם ארבע כפות קקאו גולמי, שתי כפיות דבש וטיפות לימון אחדות.

"לפעמים אני גם מגוונת וסוחטת פנימה מעט מיץ ממלפפון טרי, ואז העור מרגיש חי כפליים. סתם לידע כללי, אבקת קקאו בצורתה הגולמית והטהורה היא אחד הדברים הכי מדהימים שיש, בפרט לעור עייף ומבוגר. מחקרים הוכיחו שנוגדי החמצון של הקקאו אף מסייעים בלוחמה בתאים סרטניים. 

"וגם שאר הרכיבים מדברים בעד עצמם, אני חושבת: האבוקדו עשיר בחומצת שומן אומגה 3 וחומרים אנטי דלקתיים שמגדילים את גמישות העור, הדבש הוא סוכן אנטי-בקטריאלי אדיר ובעל תכונות מרפאות שיעיל בפתיחת נקבוביות העור ובמתיחתו, ואילו המלפפון מסייע בניקוי וריכוך העור. נסי ותראי שזה הרבה יותר כדאי מאשר להוציא עשרות דולרים בחודש על טיפולים קוסמטיים או תכשירים למיניהם. אם את סובלת מפצעים כמוני, אני מבטיחה לך שתוך שבוע הם יתייבשו, וככל שתרבי להשתמש במסכה הזו - כך העור שלך יהפוך לבריא יותר ויותר, בדיוק כמו שלי", היא מסכמת. 

תגיות:יופימסכהבוטוקס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה