מעניין

מרגש: ההורים תכננו את ההלוויה של בתם התינוקת, ואז קרה הבלתי יאומן

ההורים תכננו את ההלוויה של בתם עוד לפני שנולדה, משום שהרופאים הכינו אותם לכך שהיא הולכת להיוולד מתה. מה באמת קרה? תינוקת הנס - כך קוראים לה כולם מאז שהסיפור הזה התפרסם בכותרות, ולא בכדי

אא

כאשר אריקה ג'ונס מארה"ב הייתה בהריון עם בתה התינוקת אביגיל - היא ובעלה סטיבן התבשרו בבשורות הכי נוראיות שהורים לילד ראשון יכולים לקבל: "הרופאים אמרו לנו שלא רק שאביגיל תיוולד עם תסמונת דאון, היא גם לוקה בגידול קטלני במוחה וככל הנראה תיוולד מתה. הציעו לי לעשות הפלה, אבל לא הייתי מסוגלת".

אחרי ההלם הראשוני, הכאב והצער - החלו ההורים השבורים לתכנן את הלוויית בתם שטרם נולדה. "היה לי ברור שזה צריך להיות טקס פרידה אחרי שהיא תיוולד, משהו נורא אישי. לעשות את זה כמו שראוי להיפרד מאדם אהוב", אמרה אריקה בחדשות מקומיות. 

אלא שלמרות התחזיות הפסימיות - כשבוע לפני מועד הלידה הסופי ניגשו ההורים לחוות דעת נוספת - ד"ר אלן כהן, מבית החולים המקומי בג'קסונוויל, פלורידה. "המבט הראשוני על המוח של אביגיל הראה שיש בו גידול, אבל בכל זאת חשבנו שמכאן ועד לתת גזר דין מוות - אין מספיק ראיות", סיפר ד"ר כהן. 

כשאביגיל נולדה לבסוף - כל הרופאים היו בהלם. לא רק שהגידול הוסר בשלימותו ממוחה, אביגיל הלכה והתפתחה כנגד כל הסיכויים. 

"ד"ר כהן הצליח להסיר בסופו של דבר את הגידול ממוחה בשלמותו, ובשום צורה היא לא הזכירה תינוקת גוססת שעוד רגע תאבד את חייה", משחזרת אריקה. "היא אכלה, עלתה במשקל, ונראתה נהדר".

בעמוד מיוחד בפייסבוק מספרת כעת המשפחה את סיפורה של אביגיל, כדי לחזק נשים שאולי חוות את אותו ניסיון ולעודד אותן להחליט את ההחלטות הנכונות. "אנחנו מודים לד"ר כהן ולכל מי שתמך בנו בחודשים האחרונים, ואין ספק שמדובר בנס. זה כאילו אביגיל שלנו נולדה מחדש - למרות ועל אף הציפיות הפסימיות", סיכמה. 

תגיות:הלוויהתינוקתנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה