חדשות בארץ

נדחה הערעור על הארכת מעצרו של הקטין העצור בשב"כ

עורך דינו של הקטין, עדי קידר, תקף את החלטת בית המשפט: "ניסיון לעשות תקדים מסוכן מאוד על הגב של הקטין אך ורק בגלל שמדובר בתיק חמור ותקשורתי"

עורכי הדין עדי קידר (ימין) ואיתמר בן גביר, בשבוע שעבר (צילום: אבי דישי, פלאש 90)עורכי הדין עדי קידר (ימין) ואיתמר בן גביר, בשבוע שעבר (צילום: אבי דישי, פלאש 90)
אא

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד דחה היום (ראשון) את הערעור שהגישו עורכי דינו של הקטין העצור בשב"כ על הארכת מעצרו.

כזכור, ארבעת חבריו של הנער לישיבת "פרי הארץ" ברחלים, שנעצרו יחד עמו בחשד למעורבות ברצח הפלסטינית עאישה ראבי, שוחררו ביום חמישי האחרון למעצר בית בתנאים מגבילים למשך שישה ימים, וזאת בהתאם לבקשה שהגישו המשטרה והשב"כ לבית משפט השלום בראשון לציון. מעצרו של החשוד החמישי הוארך עד ליום שלישי, וכאמור בית המשפט אישר את המשך המעצר.

עורך הדין עדי קידר מארגון "חוננו", המייצג את הקטין, תקף את החלטת בית המשפט: "אנחנו סבורים שמדובר בטעות, אני חושב שהעובדות מאד ברורות. יש כאן מהלך וניסיון לעשות תקדים מסוכן מאוד על הגב של הקטין הזה, של העורר הזה, אך ורק בגלל שמדובר בתיק חמור ותקשורתי".

קידר הוסיף כי "מהבחינה המשפטית אין שום הצדקה למעצר הזה. בן אדם שיושב שבוע לא נחקר, אין שום פעולות שהוא יכול לשבש. בגלל שהמדינה מחפשת באדמות נכר איזה שהוא בדל ראיה או מומחה שיחתום להם על איזה מסמך והם לא מצליחים לעשות את זה – אז הוא לא צריך לחכות בינתיים במעצר בגלל העניין הזה".

עורך דינו של הקטין ציין כי נבדקת האפשרות לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון: "אנחנו כמובן נשקול אם יש צורך לערער בשנית לבית המשפט העליון, שכבר הוכיח שהוא כן מתעניין בעניינו של הקטין, ויכול להיות מאוד שהוא יתערב ולעשות קץ למעצר הממושך והמיותר הזה".

תגיות:שב"כעדי קידר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה