סלבס בהתחזקות

מכבוד לשבת לא מפסידים: הרשת מצדיעה לעומר אדם על החלטתו האמיצה

אל מאות התגובות המפרגנות שהתקבלו ברשת על החלטתו המבורכת של עומר אדם שלא להופיע באירוויזיון - מצטרפות כעת גם תגובותיהם של השר אריה דרעי ואשת התקשורת סיון רהב-מאיר

עומר אדם (צילום: יח"צ)עומר אדם (צילום: יח"צ)
אא

משמירה על השבת לא מפסידים: הרשת מצדיעה לזמר האהוב עומר אדם לאור החלטתו האמיצה לוותר על האירוויזיון - למען השבת. כזכור, אדם אמור היה להופיע באירוע היוקרתי של השנה, אך מרגע שנודע לו כי החזרות הגנרליות מתקיימות ביום השבת - הודיע כי הוא מוותר על ה'תענוג'. 

בתגובה להחלטה האמיצה, שלצדה ויתור על לא מעט כסף - הרשת מחבקת אותו חיבוק גדול, ומצדיעה לו בפרגון שלא יסולא בפז. "קידוש שם שמיים עולה על הכל, במיוחד במקום שבו חוגג חילול שם שמיים. עומר, אתה מקדש שם שמיים ואין קץ לשכרך", "זה ניסיון ענק וקשה, כל הכבוד".

"מדהים לראות שיש מישהו שלא מוכר את עקרונותיו בעבור נזיד עדשים. שאפו, עלה והצליח", "זה ניסיון קשה. זכה בעולם הבא שלו", "לדעתי, אחת הסיבות שהוא כל כך מצליח זה שהוא שומר שבת", "כל הכבוד, ממצווה אף פעם לא מפסידים", "השבת תשמור עליך. אתה תרוויח בגדול והרבה יותר", "יש קונה עולמו בשעה אחת. הוא קנה עולמו הרבה לפני", "וואוו, הלוואי עליי לעמוד בכזה ניסיון", ועוד...

למאות התגובות מצטרפים כעת גם השר אריה דרעי ואשת התקשורת סיון רהב-מאיר, שהביעו אף הם את תמיכתם בהחלטתו של הזמר. "יישר כוח עומר אדם, מרגש לקרוא זאת. אני משכונע שבזכות שמירת השבת שהיא מקור הברכה - תמשיך להצליח ולעשות חיל", אמר השר אריה דרעי. 

לדברים אלו הצטרפה כאמור גם סיון רהב-מאיר שצייצה ברשת הטוויטר כי היא "מצטרפת לכל המשבחים את עומר אדם על ההחלטה. כל הכבוד, לא מובן מאליו", והוסיפה הצעה "לנסח מחדש את הכותרת: למה זמר שומר שבת לא יכול להופיע באירווויזיון במדינת ישראל?!".

תגיות:ויתורעומר אדםשבתאירוויזיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה