חדשות בארץ

יוזמה בבית היהודי: יורם כהן לראשות המפלגה

בבית היהודי מנסים להיחלץ מהמשבר הפוקד את המפלגה לאחר פרישתם של נפתלי בנט ואיילת שקד. כחלק מניסיונות אלו, הציעו פעילים במפלגה לראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, לקבל על עצמו את תפקיד היו"ר

יורם כהן (צילום: פלאש 90)יורם כהן (צילום: פלאש 90)
אא

מראשות השב"כ לראשות "הבית היהודי"? פעילים מרכזיים במפלגת הבית היהודי פנו לראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, בהצעה לקבל על עצמו את תפקיד ראשות המפלגה. כך דיווח הבוקר (ראשון) זאב קם ב"כאן חדשות".

ההצעה לכהן הינה אחד מהניסיונות הרבים שעושים במפלגת "הבית היהודי" להתאושש מהמכה שספגה עם הודעתם של נפתלי בנט ואיילת שקד – בסוף החודש שעבר – על פרישתם ממנה והקמת מפלגת "הימין החדש". הפרישה של השניים, אליה הצטרפה גם חברת הכנסת שולי מועלם, הותירה את חברי הכנסת והפעילים של "הבית היהודי" בהלם. בשלב זה לא ברור עדיין כיצד תיבחר רשימת המפלגה לכנסת וכיצד ייבחר לה יו"ר. ביום רביעי צפוי מרכז המפלגה להתכנס ולקבל החלטות בנידון.

הפעילים שפנו לכהן טוענים כי ראש השב"כ לשעבר לא דחה על הסף את ההצעה, אך ביקש זמן לחשוב עליה. עם זאת, לא ברור האם הצנחתו של כהן לעמוד בראש המפלגה הינה אפשרות ריאלית. כהן הוא אומנם אדם דתי, אך מהתבטאויותיו בתקשורת עולה כי עמדותיו המדיניות בעד הסדר עם הפלסטינים אינן תואמות את העמדות הימניות של הבית היהודי.

תגיות:הבית היהודייורם כהןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה