חדשות בארץ

11 שנות מאסר לתושב מזרח ירושלים שתכנן להתנקש בחיי ראש הממשלה

המחבל, תושב מחנה הפליטים שועפאט, פעל בהכוונה של פעיל טרור מסוריה. הוא תכנן לבצע פיגועי טרור משמעותיים, בין היתר נגד מטרות מערביות בישראל

היה על הכוונת: נתניהו (צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90)היה על הכוונת: נתניהו (צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90)
אא

מוחמד ג'מאל רשדה, פלסטיני בן 31 ממחנה הפליטים שועפאט במזרח ירושלים, הורשע בניסיון להתנקש בחייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשלח ל- 11 שנות מאסר. כך דווח היום (חמישי) בחברת החדשות.

רוב פרטי כתב האישום לא הותרו לפרסום. על פי הידוע, רשדה – פעיל של "ארגון החזית העממית לשחרור פלסטין" – הוכוון על ידי פעיל טרור של הארגון היושב בסוריה. הוא התכוון לבצע פיגועי טרור משמעותיים. בין היתר, הוא תכנן פיגוע נגד בניינים של הקונסוליה האמריקנית בירושלים, וכן התכוון להתנקש בחייהם של חברי משלחת קנדית שהגיעו לארץ כדי לאמן את כוחות הביטחון של הרשות הפלסטינית. בנוסף לנתניהו, על הכוונת של רשדה היו בכירים ישראליים נוספים, ביניהם ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת.

רשדה ישב בעבר בכלא, בין השנים 2008-2005, לאחר שהורשע בהצתת בית בפסגת זאב. הוא נעצר בתחילת חודש יוני 2018 על ידי מסתערבים של מג"ב, בביתו בשועפאט. בית המשפט הרשיע את המחבל בקשירת קשר לסיוע לאויב בזמן מלחמה, בהכנה לביצוע מעשי טרור, בריגול ובקשירת קשר לביצוע רצח.

תגיות:פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה