חדשות יהדות

הרב קנייבסקי: "תפילת ציבור יש בה כוח מיוחד. התפללו לרפואת הרב קרליץ"

הרב חיים קנייבסקי והרב גרשון אדלשטיין במכתב מיוחד: "רבי ניסים קרליץ משפיע בצדקותו על כל הדור, הוא אדם קדוש ממש, איש קדוש, וקדושתו קיימת ומשפיעה על כל הדור". אנא התפללו לרפואתו

  • א' שבט התשע"ט
הגר"ח קניבסקי (צילום: פלאש 90)הגר"ח קניבסקי (צילום: פלאש 90)
אא

הבוקר (שני) מפרסמים הרב חיים קנייבסקי והרב גרשון אדלשטיין מכתב, ובו בקשה מיוחדת מעם ישראל להתפלל לרפואתו של הרב ניסים קרליץ.

"הנה מרן הגאון רבי ניסים שליט"א חולה עכשיו, וצריך רחמי שמים לרפואה שלמה, וידוע שצדיק מגן על הדור, כמו שכתב רש"י על הפסוק: 'היש בו עץ וגו'' שצדיק מגין על כל המקום, אפילו על גויים ואפילו בסדום, אם היו חמישים צדיקים או עשרה צדיקים זה היה מגין על סדום גם כן, מפני שצדיק משפיע השפעה טובה שיחזרו בתשובה", כותבים גדולי הדור.

"וכך כתב גם מרן החזו"א זצ"ל באיגרת (ח"ג סב) כי במקום שיש בעל תורה אמיתי השפעתו ניכרת על כל הסביבה, אפילו אם אינו מדבר כלום, עצם מציאותו של בעל תורה אמיתי משפיעה.

"רבי ניסים שליט"א השפיע השפעה גדולה מאד, השפעה עצומה על כל הדור, בפסקיו ובחיבוריו שנתקבלו בכל העולם, וגם בסכסוכים שבין אדם לחבירו הייתה לו סייעתא דשמיא מיוחדת, וגם אמר הרבה שיעורים בהלכה ובמוסר והרי הוא משפיע בצדקותו על כל הדור, הוא אדם קדוש ממש, איש קדוש, וגם כשהוא חולה אבל הקדושה קיימת ומשפיעה על כל הדור. מה שהוא נמצא איתנו זה דבר שנותן זכויות לכל הדור ומשפיע ומגין על הדור", ממשיך המכתב.

גדולי הדור מסיימים את בקשתם בקריאה מעם ישראל להתפלל לרפואתו השלמה. "כל אחד צריך לבקש ולהתפלל עליו, תפילת ציבור יש בה כוח מיוחד".

בתוך כך, הבוקר מסרו מקורביו של הגאב"ד כי במהלך השעות האחרונות חל שיפור קל במצבו. הזיהום ירד מעט וחלק ממערכות הגוף חזרו לעבוד באופן חלקי אך המצב עדיין קשה מאוד.

תגיות:הרב ניסים קרליץהרב חיים קנייבסקיתפילותרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה