חדשות בארץ

בתגובה למטען ששוגר מרצועת עזה: צה"ל תקף שתי עמדות של החמאס

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, אמר כי תגובת צה"ל הייתה הכרחית: "אין הבדל בין מטעני נפץ מחוברים לבלונים לבין ירי טילים. אנחנו מצפים וסומכים על הממשלה ומערכת הביטחון שידעו להשיב את השקט לאזור"

מתקפה ישראלית ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מתקפה ישראלית ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מסוקי קרב של צה"ל תקפו לפנות ערב (ראשון) שתי עמדות צבאיות של החמאס בדרום רצועת עזה, וזאת בתגובה למטען שחובר לבלונים ושוגר מוקדם יותר היום באמצעות טיסן משטח הרצועה לעבר עוטף עזה.

הדיווח הראשוני על התקיפה נמסר ממקורות פלסטיניים ברצועה. דובר צה''ל אישר לאחר מכן את הידיעה והבהיר: "חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה. צה"ל ימשיך לפעול להגנת אזרחי ישראל וכנגד טרור משטח הרצועה".

צרור גדול של בלונים שחובר לטיסן נחת לפני הצהריים בשטח חקלאי פתוח בעוטף עזה, סמוך ליישוב בתחום המועצה האזורית שדות נגב. כוחות צבא ומשטרה הגיעו אל הזירה כדי לבדוק האם הטיסן ממולכד והאם יש לו יכולות צילום. במהלך הטיפול בחפץ אירע פיצוץ של מטען נפץ שהוצמד אליו. בחסדי שמיים לא היו נפגעים. בעקבות האירוע, פנה רב-פקד ארז טמסות, קצין חבלה במרחב נגב, לציבור "לא לקחת סיכונים מיותרים, לא לגעת ולא להתקרב, לא לגלות סקרנות, ולפנות למשטרה. חבלני המרחב פרוסים בכל הגיזרה כדי להגיב בצורה מיידית ולטפל בצורה מקצועית".

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, הגיב על מתקפת צה"ל ברצועה והגדירה כתגובה "הכרחית". לדבריו, "חמאס מותח את החבל ו'בודק' את מדיניות ההכלה והאיפוק של ישראל. הפרחת מטעני הנפץ מרצועת עזה הן בגדר עליית מדרגה". עידאן הדגיש כי ''אין הבדל בין מטעני נפץ מחוברים לבלונים לבין ירי טילים. אנחנו מצפים וסומכים על הממשלה ומערכת הביטחון שידעו להשיב את השקט לאזור".

תגיות:תמיר עידאןצה"לרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה