חדשות בארץ

טיסן מחובר לבלונים נחת בעוטף עזה, אין נפגעים

טרור הבלונים מרים שוב את ראשו: צרור גדול של בלונים שחובר לטיסן שוגר מהרצועה ונחת בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. במהלך הטיפול של כוחות הביטחון בחפץ אירע פיצוץ. בחסדי שמיים לא היו נפגעים

אא

אירוע חמור בגבול בין רצועת עזה לישראל: צרור גדול של בלונים שחובר לטיסן שוגר מהרצועה ונחת לפני הצהריים (ראשון) בשטח חקלאי פתוח בעוטף עזה, סמוך ליישוב בתחום המועצה האזורית שדות נגב. כוחות צבא ומשטרה הגיעו אל הזירה כדי לבדוק האם הטיסן ממולכד והאם יש לו יכולות צילום. במהלך הטיפול בחפץ אירע פיצוץ של מטען נפץ שהוצמד אליו. בחסדי שמיים לא היו נפגעים.

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, אמר: ״חבלני המשטרה נטרלו את מטען הנפץ שהיה מחובר לבלונים שנחתו בשטחי המועצה, ונשמע פיצוץ עז. זאת בהמשך לשני מקרים אחרים בשבוע שעבר, שבהם הופרחו בלונים, להם גם היו מחוברים מטעני נפץ, ונחתו בשטחי המועצה".

עידאן הוסיף כי מדובר ב"עליית מדרגה חמורה", כלשונו: "אנחנו לא מאמינים בהסדרה. חמאס מנצל את התקופה להתחמש, וזה קורה בזמן שאנחנו מזרימים את הכסף הקטארי לרצועה. חמאס קובע את כללי המשחק. הפעם חייבת להיות תגובה צה״לית".

במשטרה קראו לציבור לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים כדוגמת בלונים ועפיפונים, העלולים להכיל בקרבם חומר נפץ או חומרי בערה מסוכנים, תוך מתן דגש על הסברה לילדים בדבר הסכנות הטמונות בפריטים שאינם מוכרים הנמצאים בשטח. "בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לשוטרי וחבלני משטרת ישראל", נאמר בהודעת המשטרה.

(וידיאו: דוברות המשטרה)

תגיות:עוטף עזהשדות נגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה