חדשות בארץ

נתניהו על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום לפני הבחירות: "ריצת אמוק"

ראש הממשלה הגיב על הפרסומים בתקשורת לפיהם היועץ המשפטי לממשלה מתכוון להגיש נגדו כתב אישום עוד לפני הבחירות: "לא מתחילים שימוע לפני הבחירות אם לא מסיימים את השימוע עד הבחירות"

נתניהו ומנדלבליט, תמונת ארכיון (צילום: מרק ישראל סאלם, pool, פלאש 90)נתניהו ומנדלבליט, תמונת ארכיון (צילום: מרק ישראל סאלם, pool, פלאש 90)
אא

בעקבות הפרסומים השונים בתקשורת על הכוונה המסתמנת במסדרונות פרקליטות המדינה ובמשרדו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו עוד לפני הבחירות לכנסת, נמסר אמש מטעמו של נתניהו: "משהו מריח לא טוב. הזמן הממוצע להחלטה על תיקים של אנשי ציבור בפרקליטות מגמר חקירות המשטרה הוא 18 חודשים. בתיק 4000 זה לוקח פחות מ- 18 ימים, או כמו שהדליף גורם בפרקליטות לברוך קרא – 'תיק בשבוע'".

"לא הייתה ריצת אמוק כזאת בתולדות המשפט הישראלי וספק אם בתולדות המדינות הדמוקרטיות", נאמר עוד. "ברור לכל שחוסר תום הלב לא נמצא אצל ראש הממשלה נתניהו אלא אצל מי ששוב הדליף את ההתקפה משולחת הרסן וחסרת הבסיס נגד ראש הממשלה נתניהו".

להודעה שנמסרה מטעמו צירף נתניהו אמש גם סרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק, בו חזר על המסר שהוא מעביר לציבור בימים האחרונים באמצעות הרשתות החברתיות: "לא מתחילים שימוע לפני הבחירות אם לא מסיימים את השימוע עד הבחירות".

עיתון "הארץ" דיווח, מפי מקור בלשכתו של היועץ המשפטי לממשלה, כי מנדלבליט יקבל את ההחלטה האם להעמיד לדין את נתניהו עוד טרם הבחירות. על פי הדיווח, מנדלבליט צפוי למסור את החלטתו במהלך החודש הבא.
תגיות:אביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה