חדשות בארץ

ראש הממשלה במסיבת עיתונאים: "בכל מקרה - לא מתכוון להתפטר"

ראש הממשלה נתניהו ערך הערב מסיבת עיתונאים, תוך שהוא מתייחס לנושאים הבוערים טרום בחירות

  • כ"ג טבת התשע"ט
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש המשלה בנימין נתניהו כינס הערב (שני) מסיבת עיתונאים במהלך ביקורו בברזיל, והבהיר כי לא יתפטר אם יזומן לשימוע לפני הבחירות.

"ישראל היא מדינת חוק ולפי החוק ראש ממשלה לא צריך להתפטר בתהליך של שימוע", אמר ראש הממשלה. "השימוע לא מסתיים עד שלא שומעים את הצד שלי ולכן לא הגיוני לפתוח בתהליך של שימוע לפני הבחירות אם אתה לא יכול לסיים אותו עד הבחירות".

נתניהו התייחס למפלגה החדשה שהקימו השרים נפתלי בנט ואיילת שקד. "יש שתי סכנות במפלגה החדשה הזו", אמר ראש הממשלה. "האחד, שהיא תרסק את גוש הימין לרסיסי מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה. והסכנה השניה היא שאף אחד לא יודע מה הם יעשו עם המנדטים שהם יקבלו. הם יכולים בקלות להעביר מנדטים ימין לשמאל - הם כבר היו בברית אחים עם לפיד".

בתוך כך, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, חבר הכנסת מטעם כולנו הודיע הערב על התפטרותו מתפקידו כשר בממשלה וכחבר כנסת. השלב הבא של גלנט היא התמודדותו בפריימריז לרשימת ''הליכוד'' לכנסת ה-21.

הערב נפגש גלנט עם יו"ר מפלגת כולנו, שר האוצר משה כחלון, והודיע לו על ההחלטה לעבור לליכוד. "בשנים האחרונות זכיתי לשרת את הציבור בישראל כשר וכחבר קבינט, בהמשך ל 35 שנות שירותי בצה"ל. אני רואה עצמי ממשיך ותורם למדינת ישראל בעיקר בתחום בו עסקתי כל חיי - ביטחון ישראל וההגנה על הארץ ותושביה", אמר גלנט. ''ברצוני להודות לידידי שר האוצר משה כחלון ולחברי סיעת כולנו על שיתוף הפעולה וההובלה המשותפת של תחום הבינוי והשיכון ועל העשייה הכלכלית והחברתית למען החברה הישראלית''.

ייתכן כי ראש הממשלה נתניהו ימנה את גלנט לשר בלי תיק, זאת על מנת לאפשר את הישארותו בקבינט המדיני-ביטחוני.

תגיות:יואב גלנטהימין החדש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה