חדשות בארץ

דריכות בגבול הרצועה: בצה"ל נערכים עם כוחות מתוגברים

לאחר הודעתם של הזרועות הצבאיות בהובלת חמאס כי יום שישי הקרוב יהיה "יום מבחן", בצה"ל נערכים על מנת למנוע את המהומות הצפויות

  • י"ט טבת התשע"ט
העימותים בגבול רצועת עזה (צילום:פלאש 90)העימותים בגבול רצועת עזה (צילום:פלאש 90)
אא

צה"ל נערך לקראת מחר, יום שישי, עם כוחות מתוגברים בגבול הרצועה. על רקע הודעת ארגוני הטרור ברצועה כי מדובר ב"יום מבחן", פועלים בצה"ל על מנת למנוע חדירה של מפרי סדר פלסטינים לשטח הישראלי, ולמניעת עימותים המוניים גם בגדר המערכת. בצה"ל נערכים עם צלפים ואמצעי איסוף וחוזי אוויריים.

על מנת למנוע את המהומות הצפויות, פרסם הבוקר (חמישי) ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה, אל"מ איאד סרחאן, פניה מיוחדת לתושבי הרצועה. בבקשה, שפורסמה בערבית בעמוד הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ביקש מהם סרחאן לא לקחת חלק בפעולות הטרור על גדר הגבול עם ישראל.

"תושבי עזה, איך אתם רוצים לראות את יום שישי הקרוב שלכם?", שאל אל"מ סרחאן את תושבי הרצועה. "אתם מעוניינים לסיים אותו בחיק המשפחה או בתקריות לא נעימות על גדר הביטחון? צה"ל לא יסבול אירועים על גדר הביטחון. גם אנחנו רוצים שישי ללא נפגעים בקרבכם, אבל זה תלוי אך ורק בכם".

"צה"ל לא יאפשר למפרי הסדר להתקרב לגדר הביטחון או לפגוע בה, וכל ניסיון פגיעה בחיילי צה"ל או הפרת ריבונות ישראלית יענה בתגובה נחרצת של כוחות צה"ל. שימרו על מרחק ממרחב הגדר, וכך תשמרו על שלומכם", לשון ההודעה.

כזכור, ביום שישי האחרון ארבעה מפגינים פלסטינים נהרגו מאש צה"ל. כתוצאה מכך, הודיעו הזרועות הצבאיות בהובלת חמאס כי יום שישי הקרוב הוא יום מבחן ולפיו תיבחן תגובתם. במקביל, גם מארגני קמפיין צעדות השיבה כבכל שבוע להגיע בהמוניהם להפגנות.

תגיות:צה"לרצועהחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה