חדשות בארץ

נתניהו מרוצה מהסקרים, אך חושש משאננות בדרך לקלפי

"הבחירות גורליות. אין לדעת כיצד יסתיימו. הניצחון – לא מובן מאליו", אמר נתניהו, תוך שהוא מזהיר מפני שאננות זחוחה

  • י"ז טבת התשע"ט
אא

בליכוד מרוצים מאוד מהסקרים המחמיאים ומהמומנטום איתו הם נכנסים למערכת הבחירות, אך חוששים מפני שאננות עליה הם ישלמו מחיר בקלפי. ראש הממשלה, שכבר החל לבנות את הקמפיין שלו, מזהיר את מקורביו: ניצחון - לא מובן מאליו

לקראת הבחירות הקרובות, שייערכו ב-9 באפריל, ד' בניסן, שוררת בליכוד אווירת אופטימיות. עם זאת, נתניהו חושש משאננות שעליה הוא עלול לשלם מחיר כבד בקלפי.

הגורמים לשאננות הם הסקרים המתפרסמים, המצביעים על 30 מנדטים לליכוד, ו-9 למחנ"צ. כן רואים בליכוד את גוש השמאל-מרכז מפוצל ומפולג.

הוכחה לזחיחות ששוררת בליכוד, ניתן למצוא בדברים שאמר הבוקר השר ישראל כץ מהליכוד. "אנחנו שואפים ל-40 מנדטים בבחירות הקרובות. עומד מולנו מחנה שמאל מרוסק, הוא מחפש חיבורים מלאכותיים על סמך אמביציות אישיות", אמר בראיון ל'כאן'.

ראש הממשלה נתניהו חושש משאננות זאת. על פי הדיווח ב'כאן', אמר אתמול נתניהו כי "הבחירות גורליות. אין לדעת כיצד יסתיימו. ניצחון ממש לא מובן מאליו".

עוד דווח כי נתניהו החל לבניית קמפיין הבחירות שלו, כאשר הוא עדיין לא החליט האם למנות את אחד משרי הליכוד המכהנים ליו"ר מטה הבחירות. לחילופין, הוא עשוי להיעזר בשירותיו של איש מקצוע חיצוני בתפקיד – בדומה למערכת הבחירות הקודמת. עוד דווח כי הפריימריז הפנימיים בליכוד ייערכו בסוף ינואר או בתחילת פברואר.

אתמול אמר אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה, כי הבחירות הן בינו ובין נתניהו: "כל השחקנים הפוליטיים האחרים כבר הודיעו שיישבו בממשלה בראשות נתניהו ולכן אלה בחירות ביני לבין נתניהו. אני מודע לכובד האחריות של תפקיד ראש ממשלת ישראל וכראש ממשלה אוביל את מדינת ישראל לעתיד טוב יותר, עתיד של שינוי, עתיד של אחדות ולעתיד של תקווה ואמונה שאפשר לשנות. באפריל ננצח, באפריל נביא את השינוי לישראל".

תגיות:נתניהובחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה