חדשות בארץ

עיריית שדרות: לא נמצאו הוכחות למנהרה שנחפרה מרצועת עזה לעבר העיר

תושבים בשדרות התלוננו על רעשים חריגים ובלתי פוסקים, והביעו חשש החמאס חופר מנהרה מתחת לעיר. עיריית שדרות הוציאה היום הודעת הבהרה והרגעה

נטרול מנהרת טרור של החמאס, תמונת ארכיון (צילום: דובר צה"ל)נטרול מנהרת טרור של החמאס, תמונת ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

עיריית שדרות הוציאה לפני הצהריים (חמישי) הודעת הבהרה והרגעה לתושבי העיר, לפיה בדיקות שערך צה"ל שללו את החשש כי החמאס חופר מנהרת טרור מתחת לעיר.

כזכור, שלשום נחשף בחברת החדשות כי מאות בני אדם המתגוררים בעיר הדרומית – הרחוקה פחות מקילומטר בקו אווירי מבית חאנון שבצפון רצועת עזה – התלוננו על רעשים חריגים שנשמעים ללא הפסק, ביום ובלילה וגם בסופי שבוע. הם הביעו את חששם כי הרעשים מעידים על חפירת מנהרה.

בהודעת העדכון של העיריה מהיום נאמר: "בדיקות הצבא בשדרות בדבר שמיעת חפירת מנהרות, כפי שדיווחו תושבים, העלו שאין ממצאים נכון לעכשיו למנהרה שחדרה מרצועת עזה לכיוון העיר שדרות. אוגדת עזה אישרה בפנינו מידע זה".

מה ההסבר, אם כן, לרעשים הבלתי פוסקים ששומעים תושבי שדרות? מהודעת העיריה עולה כי ייתכן ומדובר ברעשי בנייה: "חשוב לציין", כך נאמר בהודעה, "כי בשדרות נבנות בימים אלה חמש שכונות מגורים חדשות, חלקן לא רחוק מהשכונה שבה מתגוררים הדיירים שדיווחו על הרעשים".

"בנוסף, צה"ל השלים את המכשול מול שדרות שמטרתו היא זיהוי חפירת מנהרות לעבר העיר, ולכן סיכוי גבוה ביותר שבמידה והייתה נחפרת מנהרה האמצעים הטכנולוגיים של צה"ל היו מזהים אותה".

"אנו שבים ואומרים כי אנחנו מודים לתושבים על ערנותם, וכל פנייה בנושא עוברת מיד לגורמי הצבא והמשטרה לבדיקת הטענות".

תגיות:שדרותחמאסמנהרת טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה