חדשות בארץ

בשדרות חוששים: חמאס חופר מנהרת טרור מתחת לעיר

תושבים בעיר הדרומית הסמוכה לרצועת עזה התלוננו כי הם שומעים ללא הפסק רעשים חריגים, וכי הם חוששים שמדובר בחפירת מנהרה. בצה"ל שלחו צוות מקצועי ייעודי לבדוק את הטענות, אך בשלב זה לא נמצאו סימנים למנהרה. הבדיקות יימשכו

אחת ממנהרות חמאס שנחשפו, תמונת ארכיון (צילום: Dario Sanchez/Flash90)אחת ממנהרות חמאס שנחשפו, תמונת ארכיון (צילום: Dario Sanchez/Flash90)
אא

בעוד צה"ל ממשיך במרץ במבצע "מגן צפוני" לחשיפת מנהרות החיזבאללה בצפון, חוששים תושבים בשדרות כי החמאס חופר מנהרת טרור מתחת לעיר. כך נחשף אמש (שלישי) בחברת החדשות.

על פי הדיווח, מאות בני אדם המתגוררים בעיר הדרומית – הרחוקה פחות מקילומטר בקו אווירי מבית חאנון שבצפון רצועת עזה – התלוננו בימים האחרונים על רעשים חריגים שנשמעים ללא הפסק, ביום ובלילה וגם בסופי שבוע. הם הביעו את חששם כי הרעשים מעידים על חפירת מנהרה.

בצה"ל לא התייחסו בביטול לתלונות התושבים. מתגובת דובר צה"ל עולה כי צוות מקצועי ייעודי נשלח לבדוק את הטענות, אך "עד כה לא עלו ממצאים המעידים על חפירת מנהרה במרחב". עם זאת, הובהר כי הבדיקות יימשכו.

מעיריית שדרות נמסרה התגובה הבאה: "ראשית, אנחנו מודים לתושבים על ערנותם ופנייתם הן אלינו והן לצבא. כל פנייה שמגיעה נבדקת ביסודיות, ואנו בקשר מתמיד עם האוגדה כדי לוודא שהדברים אכן נבדקים. למיטב הבנתנו, שלוש מתוך ארבע פניות נבדקו ונשלל דבר קיומה של מנהרה. פנייה רביעית נבדקת ממש ברגעים אלה. חשוב להדגיש שאין מנהרה שחדרה משטח רצועת עזה לעיר שדרות. העיר ממשיכה בחיי השגרה מלאי הפעילות שלה. כל תושב ששומע רעשים שאינם שגרתיים מוזמן לפנות אלינו או לצה"ל, ואנו מבטיחים שפנייתו תטופל ביסודיות".

תגיות:שדרותחמאסמנהרת טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה