סגולות

אל נא רפא נא להם: סגולה לרפואה לכל חולי וצוקה, המיוחסת ל'חוזה מלובלין’

סגולה מופלאה המסוגלת לרפא כל צוקה ומחלה, ומיוחסת ל'חוזה מלובלין' - רבי יעקב יצחק הלוי הורוויץ. אל תפספסו 

אא
 
זקוקים לרפואה שלימה עבורכם או עבור בן משפחה חולה? לפניכם סגולה מופלאה המיוחסת לחוזה מלובלין - הלא הוא רבי יעקב יצחק הלוי הורוויץ. 
 
הסגולה מופיעה בספרים רבים וביניהם 'אביעה סגולות' ו'סגולות ישראל', ושם כתוב כי אדם שיש לו חולה בתוך ביתו (בין אם הוא עצמו ובין אם בן משפחה)  - טוב יעשה אם יקבל על עצמו לערוך סעודה גדולה ביום שלישי בשבוע לאחר שמתרפא החולה - ויקדיש אותה לכבוד הנביא הושע בן בארי. 
 
ושם מובא כי הבעל שם טוב בספריו כתב על סגולה זו כי טוב יעשה האדם אם לפני שיקבל האדם את הקבלה הזו על עצמו, יאמר את הפסוקים הללו מספר ישעיה: "וְכִי יֹאמְרוּ אֲלֵיכֶם דִּרְשׁוּ אֶל הָאֹבוֹת וְאֶל הַיִּדְּעֹנִים, הַמְצַפְצְפִים וְהַמַּהְגִּים. הֲלוֹא עַם אֶל אֱלֹהָיו יִדְרֹשׁ, בְּעַד הַחַיִּים אֶל הַמֵּתִים. לְתוֹרָה וְלִתְעוּדָה, אִם לֹא יֹאמְרוּ כַּדָּבָר הַזֶּה אֲשֶׁר אֵין לוֹ שָׁחַר". 
 
מי היה החוזה מלובלין? כמה עובדות מרתקות אודותיו שאולי לא ידעתם:
 
- תלמידו של המגיד ממזריטש ורבי אלימלך מליז'נסק. 
- בין החוסים בצלו היו גאונים וגדולי עולם כגון רבי שמחה בונים משפיסחה, רבי מאיר הלוי מאפטא, רבי משה טייטלבאום בעל ה'ישמח משה', רבי צבי אלימלך מדינוב בעל ה'בני יששכר', רבי נפתלי מרופשיץ, רבי שלום מבלז, ועוד רבים אחרים. 
- לכינויו זה זכה רבי יעקב יצחק על המופתים הרבים שעשה ביכולתו המופלאה לראות למרחוק גם בעיניים עצומות. היות והתגורר בלובלין - נקרא כך על שם המקום בו התגורר. 
 
סגולה נוספת עבור החולה שיתרפא מיוחסת להרה"ג מרדכי אליהו זצוק"ל, והיא מובאת בספר 'אור עליון'. שם מצוין כי טוב לעשות פדיון נפש לחולה על ידי רב, ולתרום את סכום פדיון הנפש לצדקה. בספר 'קונטרס היחיאלי' מובא שסכום המילים 'ורפא ירפא' שווה לזה של 'פדיון נפש' - שהוא 580. ורבים שעשו כן ראו ישועה. 
 
תגיות:רפואהסגולהחוליםהחוזה מלובלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה