חדשות בארץ

נתניהו ביקר במקום הפיגוע בצומת גבעת אסף וקרא פרק תהילים

ראש הממשלה קיים הבוקר הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין. במהלך ביקורו בזירת הפיגוע בצומת גבעת אסף הוא שיבח את המתיישבים על החוסן וכוח העמידה שהם מגלים מול הטרור: "נכה את הטרור ביד קשה"

(קרדיט צילום: דוברות בית אל)(קרדיט צילום: דוברות בית אל)
אא

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים הבוקר (שלישי) הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין עם הרמטכ"ל איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תת-אלוף ערן ניב ומפקדים בכירים נוספים.

נתניהו קיבל סקירות ביטחוניות על הפעילות השוטפת של צה"ל בגזרת יהודה ושומרון לסיכול הטרור והגנת יישובים, ושוחח עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה.

במהלך שהותו בגזרה, הגיע ראש הממשלה לצומת גבעת אסף, בה נהרגו ביום חמישי שעבר שני חיילי גדוד "נצח יהודה" בפיגוע ירי. לביקורו של נתניהו במקום התלווה ראש מועצת בית אל, שי אלון, שבירך את ראש הממשלה "על שהגיע לחזק אותנו בימים כאלה". השניים נעמדו מול הגלעד שהוקם במקום ואמרו ביחד פרק תהילים. הנוכחים יכלו לשמוע את הפסוק "הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל".

״בסוף השבוע היו 100 מעצרים ואתמול 36", אמר נתניהו בזירת הפיגוע. "זו רק שאלה של זמן עד שאנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון כפי שבאנו עם האחרים. הטרור הפלסטיני לא יעקור אותנו מכאן, המקום הזה הוא לב המולדת שלנו".

ראש הממשלה שיבח את המתיישבים על החוסן וכוח העמידה שהם מגלים מול הטרור הרצחני, וחלק שבחים למפקדי צה"ל וחייליו. "אנחנו נחזק את ההתיישבות עוד יותר, כפי שעשינו עכשיו", הוסיף נתניהו". "ננקוט את כל הצעדים נגד הטרור. לא נסבול טרור לא מעזה ולא מיהודה ושומרון. אנחנו נכה אותו ביד קשה".

ראש מועצת בית אל ביקש מנתניהו להורות לכוחות הביטחון להשאיר את מחסום "פוקוס" סגור. המחסום מאפשר לרכבים פלסטיניים מעבר חופשי ומהיר בין רמאללה ואל-בירה לכביש 60. לפני כשנתיים נפתח המחסום מחדש לאחר שנים רבות בהן היה סגור. המחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים נמלטו דרך המחסום, ובתחילת השבוע הוא נסגר מחדש. אתמול איים אלון כי אם המחסום ייפתח שוב, תושבי בית אל יסגרו אותו בגופם. "נוצר מצב בלתי נתפס שהצבא החליט להקל על הפלסטינים ולאפשר להם תנועה חופשית יותר, והם בתמורה הופכים אותו לציר של מחבלים", אמר.

"מצאתי את ראש הממשלה קשוב ומבקש ללמוד את השטח כדי שיוכל לקבל החלטות נכונות", הוסיף היום ראש מועצת בית אל. הוא ציין כי להערכתו בימים הקרובים ייפגשו ראשי ההתיישבות עם נתניהו כדי לדון במשותף על דרכים לחיזוק ההתיישבות.

תגיות:גבעת אסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה