חדשות בארץ

בני הזוג ששכלו את תינוקם בפיגוע: "תודה לקדוש ברוך הוא ולעם ישראל"

שירה ועמיחי איש-רן מסרו הערב הצהרה לתקשורת. "בשלושת הימים הקצרים בהם חי, התינוק שלנו איחד את עם ישראל", אמר עמיחי, "צריך לשמר את זה. לזכור שאנחנו עם אחד"

עמיחי ושירה איש-רן, הערב בבית החולים "שערי צדק" (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עמיחי ושירה איש-רן, הערב בבית החולים "שערי צדק" (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שירה ועמיחי איש-רן, בני הזוג שנפצעו בפיגוע בצומת עפרה ביום ראשון שעבר ושכלו את בנם התינוק, מסרו הערב (ראשון) הצהרה מיוחדת לכלי התקשורת.

בני הזוג, המאושפזים עדיין בבית החולים "שערי צדק" בירושלים, הודו במהלך דבריהם לקדוש ברוך על הנס שעשה עמם, והודו לעם ישראל על התפילות הרבות והעידוד הרב שהם מקבלים ללא הרף מאז הפיגוע.

עמיחי פתח ואמר: "קודם כל תודה לקדוש ברוך הוא שעשה לנו ניסים, שאשתי יכולה לשבת איתנו היום. לי פגעו שלושה כדורים ברגל, ובעזרת השם אוכל ללכת. תודה".

"תודה גם להורים ולמשפחות שלנו, שליוו ומלווים אותנו בנתינה עצומה כל הזמן. לא עוזבים, כל הזמן 'מה עוד אפשר לעשות'. אין עליכם. תודה רבה לצוות בית החולים, שהם לא רק מקצועיים אלא גם אנושיים, הם אפילו בכו איתנו, שזה לא מובן מאליו. הרופאים, האחיות, העובדות הסוציאליות וכמובן הפארמדיקים שהצילו את החיים של שירה".

איש-רן הוסיף והודה "לכל עם ישראל. איזה כיף להיות חלק מעם כזה, שכל הזמן שולחים מכתבים, הודעות, מתקשרים, ביקורים, נון סטופ כל הזמן. עד שאפילו צריך לבקש שיפסיקו. שולחים פרחים, אוכל לשבת, ממתקים. פשוט מדהים, זה מכל עם ישראל, מכל הגוונים".

"זה משהו שהתינוק שלנו הצליח לעשות בשלושת הימים הקצרים שהוא חי. הוא פשוט איחד אותנו. כולם באו ורצו להשתתף ולחזק, כולם הרגישו קשורים. אני גאה להיות חלק מעם כזה. זה משהו שאנחנו צריכים לזכור ולשמר, זה הכי חשוב. יכולים להיות חילוקי דעות, וזה בסדר, אבל בסוף צריך לזכור שאנחנו עם אחד. קודם כל אנחנו אחים. את זה האויבים לא יצליחו לקחת לנו. הם יכולים לירות בנו, לדרוס אותנו, לזרוק עלינו אבנים, למצוא כל מיני דרכים לעשות פיגועים, לרצוח אותנו ואת ילדינו, אבל הם לא יכולים לשבור אותנו. אנחנו לא ניתן להם".

שירה, שדיברה לאחר בעלה, הודתה אף היא לצוות בית החולים: "לא קל להיות חולה. אין לי מילים לתאר כמה תמיכה הם נותנים לנו, נפשית ופיזית. תודה מיוחדת לפראמדיקים שהיו איתנו באמבולנס. בזכותם אני חיה. כמובן, מעבר לכל דבר אחר – תודה לקדוש ברוך הוא. הכוחות שאנו מקבלים הם מעם ישראל וממנו".

"איבדתי המון דם בפיגוע, והייתי צריכה לקבל הרבה מנות דם. אני מרגישה שעם ישראל תומך בי נפשית, מחזק אותנו בכל צעד ושעל. עם התפילות, עם התודות. עם ישראל גם מחזק אותי פיזית. הדם של כל עם ישראל זורם לי בעורקים כרגע, רוב הדם בכלל לא שלי, זה גם נותן הרבה כוח".

בתשובה לשאלה, סיפר עמיחי כי אשתו הייתה בהכרה עד לכניסתה לחדר הניתוח: "אמרו לי אחרי זה שהיא תהיה מעורפלת, שאולי היא לא תדע ולא תזכור, אבל היא פשוט זכרה הכל". שירה הוסיפה כי הפראמדיק הוא ששמר עליה בהכרה: "כל הזמן אמרתי לו שאני מאבדת את ההכרה, הוא אמר לי: את לא מאבדת את ההכרה. זה ממש בזכותו. אז כן, אנחנו זוכרים כל מה שהיה. מהרגע הראשון".

תגיות:פיגועעפרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה