פיתוח האישיות

מתמודדת עם לחצים רבים? זה הזמן לעשות שינוי

אם את מעוניינת ללמוד כיצד לפתח שליטה ברגשות, לזרוק את הפחדים האישיים, לפתח ביטחון עצמי מופלג וליצור מוטיבציה לעצמך ולאחרים – הגעת למקום הנכון. אליהו שירי מזמין אותך לסדנה מיוחדת שתשנה לך את החיים

אא

אין ספק, אנו חיים בדור רווי בלחצים, מסתובבים בינינו אנשים דיכאוניים, אנשים הסובלים מתופעה של דחיינות, אנשים המשתוקקים להוציא מעצמם מהכוח אל הפועל, להשיג מטרות, לכבוש יעדים, אך לא יודעים כיצד.

מה מעכב את אותם אנשים לצמוח באופן אישי, לפתח מוטיבציה ולהתגבר על הדאגות והפחדים בדרך אל המטרה? לדברי אליהו שירי, התשובה לכל השאלות נמצאת במוח.

אם את מעוניינת ללמוד כיצד לפתח שליטה ברגשות, להיפטר מהפחדים האישיים, לפתח ביטחון עצמי מופלג וליצור מוטיבציה לעצמך ולאחרים – את מוזמנת לבית הידברות.

מחלקת 'נפשי בשאלתי' מזמינה אתכן לסדנא הייחודית והמבוקשת "הכוח טמון במוח!", כאשר 3 מפגשים יתקיימו בהנחייתו של המומחה אליהו שירי, ואילו המפגש רביעי יתקיים בהנחיית מירב ואזאנה, מאמנת ומטפלת מוסמכת.

מה צפוי לכן בסדנה?

מטרת הסדנה לתת כלים וכוחות להתמודדות עם אתגרי החיים. הנושאים הינם מעשירים ומגוונים, וביניהם: התמודדות עם לחצים, הגברת מוטיבציה, שליטה ברגשות ,יציאה מדיכאון, הפיכת חיסרון ליתרון ועוד.

מתי נפגשים?

הסדנא תתחיל בע"ה בתאריך ט' שבט, 15/01/19, בין השעות 18:30-22:00

הסדנה מיועדת לנשים בלבד.

מצפים לראותך, וזכרי – הכוח טמון במוח!

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטל' 073-2221300 או במייל anat@htv.co.il.

בנוסף, לחצי כאן.

תגיות:סדנאאליהו שירילחצים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה