חדשות בארץ

שיפור נוסף במצב הפצועה מפיגוע הירי בעפרה

כוחות הביטחון המשיכו גם הלילה במצוד אחרי חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בכניסה לעפרה. חיילי צה"ל מיפו הלילה את בתיהם של המחבלים שביצעו את הפיגוע במתחם שרונה ביוני 2016. הבתים נהרסו בחודש אוגוסט אך נבנו מחדש ללא היתר, וכעת נבחנת האפשרות להרוס אותם מחדש

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

במצבה של שירה איש-רן, שנפצעה בפיגוע הירי בצומת עפרה, חל שיפור נוסף. מבית החולים "שערי צדק", בו היא מאושפזת, נמסר כי היא אינה מורדמת ומונשמת. מצבו של תינוקה, שנולד בניתוח חירום קיסרי לאחר הפיגוע בשבוע ה- 30 להריון, מוסיף להיות קשה מאוד. מצבו של עמיחי, בעלה של שירה, שנפצע ברגלו באורח בינוני, ממשיך להשתפר. אמש שררה התרגשות רבה בבית החולים כאשר הוא נכנס למחלקה לטיפול נמרץ ונפגש עם אשתו לראשונה מאז הפיגוע.

כוחות צה"ל, מג"ב ושב"כ המשיכו גם הלילה במצוד אחרי חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בכניסה לעפרה. החיפושים ממשיכים להתרכז במרחב החטיבה המרחבית "בנימין" וכוללים שימוש ביכולות מודיעיניות שונות לצד כוחות הסורקים בשטח. במסגרת המרדף, הכוחות המשיכו בפעילות בתוך העיר רמאללה. הם חסמו מעת לעת את הכניסות לעיר, ערכו בידוקים לרכבים, ובנוסף נכנסו לחנויות והחרימו מצלמות אבטחה.

פעילות כוחות צה"ל לאיתור המחבלים (צילום: דובר צה"ל)

ובתוך כך, חיילי צה"ל מיפו הלילה את בתיהם של שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי במתחם שרונה בתל אביב ב- 8 ביוני 2016. הבתים בכפר יטא שבאזור חברון נהרסו בחודש אוגוסט מכוח צו שהוצא על ידי מפקד הפיקוד, אך נבנו מחדש ללא היתר. כעת נבחנת האפשרות להרוס אותם מחדש. בפיגוע בשרונה נרצחו 4 בני אדם.

תגיות:עפרהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה