חדשות בארץ

הורי היולדת שנפצעה בפיגוע בעפרה: היא פקחה עין ודמעה כשראתה אותנו

הוריה של שירה איש-רן, שנפגעה באורח קשה בפיגוע הירי אמש בכניסה ליישוב עפרה, סיפרו כי חל שיפור קל במצבה: "היא פשוט ילדת נס". תינוקה של איש-רן, שיולד בניתוח חירום בחודש השביעי להריונה, נמצא במצב קשה מאוד

חיים וליאורה סילברשטיין, הערב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)חיים וליאורה סילברשטיין, הערב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

במצבה של שירה איש-רן, שנפצעה באורח קשה בפיגוע הירי אמש בכניסה ליישוב עפרה, חל שיפור קל. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים "שערי צדק" בירושלים, ומצבה מוגדר קשה ויציב.

חיים וליאורה סילברשטיין, הוריה של שירה, מסרו הערב במסיבת עיתונאים פרטים על מצבם של בתם ובעלה, שנפצע אף הוא בפיגוע: "אנחנו מודים לקב"ה שחתננו עמיחי מבריא. מצבו יחסית טוב", אמר סילברשטיין. "קרה נס שהוא נורה על ידי שלושה כדורים ומצבו יחסית טוב. בתנו שירה נמצאת עדיין בטיפול נמרץ. מצבה משתפר, יציב אבל עדיין קשה. זכינו לפני כמה דקות להיכנס לטיפול נמרץ והיא פקחה עין, עין וחצי, בתוך כל הצינורות שנכנסים ויוצאים, ודמעה דמעה כשראתה אותנו. מרוב התרגשות היינו צריכים לצאת כי הדופק עלה יותר מדי. מאוד התרגשנו לראות אותה למרות שמצב בריאותה לא כל כך טוב. אבל אין כמו לראות את הבת שלנו פוקחת עין ומדברת עם העיניים כי הפה שלה מלא צינורות''.

אמה של שירה סיפרה: "ראיתי שהיא רוצה לאחוז ביד שלנו. נתתי לה את היד, וגם האבא נתן את היד. ראיתי את הדמעות זולגות לה על הלחיים. ראיתי שהיא מנסה לדבר, והיא לא יכולה בגלל הצינורות. שרתי לה. אמרנו לה שכל עם ישראל מתפלל עליה, ושהיא פשוט ילדת נס".

ההורים הודו לכל עם ישראל על התפילות לרפואתם של בני הזוג ותינוקם: "אנחנו זקוקים לתפילות האלה. אנשים מכל העולם פנו אלינו ואמרו שהם מתפללים עבור שירה, עמיחי והתינוק".

מצבו של התינוק, שיולד אמש בניתוח חירום בחודש השביעי להריונה של איש-רן, מוסיף להיות קשה מאוד. בתשובה לשאלה אודות מצבו אמרו הוריה של האם: "צריך תפילות".

הפיגוע אמש בטרמפיאדה בצומת עפרה התרחש בשעה שביישוב התקיימה מסיבה שנתית לרגל חנוכה. המחבלים התקרבו אל הצומת ברכב לבן, האטו וירו לעבר האנשים בטרמפיאדה. רפאל איש-רן, אביו של עמיחי, סיפר מפיו של בנו כי בתחילה לא חלחלה ההכרה כי מדובר בפיגוע: "הגיעו לשם מכוניות של חב"ד וברסלב שמנגנים מוזיקה בווליום גבוה. כולם הפנו את המבטים לשם, ואז נשמעו פיצוצים. עמיחי אמר שברגע הראשון חשבו שזה חלק מהמוזיקה. רק כאשר ראו רסיסים על הרצפה הם קלטו שזה פיגוע. אנשים התחילו לרוץ ויחד איתם עמיחי. הוא ראה שאשתו לא נמצאת אתו, הבין מיד שהיא מאחורה ורץ אליה. הוא ראה אותה שוכבת על הרצפה עם דימום רציני, ועצר את הדימום בידיים עד שהגיע סיוע. הקב"ה עשה איתנו נס ופלא". איש-רן הוסיף כי "המחבלים למדו את דפוס ההתנהגות של המתיישבים והתקרבו, כמו שראינו בסרטונים, האיטו ואז ירו. הם ראו אישה בהריון ואמרו שזה מצוין, בזה צריך לפגוע - וירו. אבל ה' יילחם לכם".

כוחות צה"ל ממשיכים במצוד אחרי חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע. במסגרת המרדף, המתמקד באזור רמאללה, חיילי צה"ל נכנסו לבניין סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית ופ"א בעיר רמאללה והחרימו מצלמות אבטחה.

עשו חסד והתפללו לרפואתם של שירה יעל בת ליאורה ובנה התינוק.

תגיות:פיגועעפרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה