חדשות בארץ

נתניהו: "מינוי סגן ראש העיר חיפה – לא מתקבל על הדעת"

בפתח ישיבת הממשלה השבועית, התייחס ראש הממשלה למבצע 'מגן צפוני' הפועל לאיתור מנהרות חיזבאללה, וקרא לבטל את מינוי סגן ראש העיר חיפה

  • א' טבת התשע"ט
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות למבצע 'מגן צפוני', הפועל לסיכול מנהרות הטרור של חיזבאללה בצפון.

"מבצע 'מגן צפוני נמשך'. חיילי צה"ל פועלים כל העת, בכל מזג אוויר, כדי לחשוף ולנטרל מנהרה אחר מנהרה. המבצע ימשך עד להשלמתו", אמר ראש הממשלה.

"במקביל אנחנו פועלים במישור המדיני כדי להוקיע את חיזבאללה ואיראן. שוחחתי עם נשיא רוסיה פוטין, המשלחות של שני הצבאות יפגשו בימים הקרובים כנראה במוסקבה ואחר כך נקבע פגישה בינינו. אמרתי לנשיא פוטין שאנחנו נמשיך במדיניות שלנו, לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה, נמשיך לפעול נגד הנשק המדויק בלבנון ונשלים את סיכול איום המנהרות", הוסיף ראש הממשלה.

בהמשך דבריו, התייחס נתניהו לסוגיית מינוי חבר מועצת העיר חיפה רג'א זעתרא לסגן ראש עיר בשכר. כזכור, זעתרא הביע בעבר תמיכה פומבית בארגוני טרור.

"הבוקר לפני הישיבה חיפשתי את ראש עיריית חיפה עינת קליש כדי לבקש ממנה לבטל את המינוי של סגן ראש עיר שתומך בחיזבאללה וחמאס", אמר ראש הממשלה. "ארגונים אלו קוראים להשמדת מדינת ישראל, והמינוי הזה לא מתקבל על הדעת. אני שמח שחברנו השר אריה דרעי כבר התחיל לטפל בנושא, כיוון שהמינוי הזה לא מתקבל על הדעת".

יצוין כי רג'א זעתרא סירב לחזור בו מדבריו, וטען: "דאעש עשו טיהור אתני וגם התנועה הציונית עשתה טיהור אתני בשנת 48". זעתרא הוסיף והשווה בין 'יום הנכבה' ובין יום הזכרון לחללי צה"ל והוסיף: "לא אשתתף בטקסי יום זיכרון, ואעדיף לוותר על השכר שלי מאשר לגנות את חמאס".

תגיות:ביבי נתניהומבצע מגן צפוני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה