הרבנית חגית שירה

הרבנית חגית שירה במופע מיוחד בזאת חנוכה – מהחנוכה הזה תצאי אחרת

הרבנית חגית שירה במופע חיזוק ייחודי המשלב שירים ושמחה, ביום שני הקרוב, זאת חנוכה. מה יהיה שם? היכנסי כדי לדעת

אא

הרבנית חגית שירה מתרגשת כשהיא מדברת איתי על המופע הקרוב שלה. "אני מדברת הרבה בשיעורים ובשיחות שלי על הדברים שאנחנו עוברים בחיים – חוויות מתוקות וחוויות קשות, ועל זה שמכל דבר אפשר לצמוח. לפעמים דווקא מהמקומות הנמוכים ביותר שאנחנו מגיעים אליהם, אפשר לצמוח", היא אומרת. "לקחתי את כל השיחות האלה שאני מעבירה, וקבצתי אותן למופע אחד של חיזוק. קראנו למופע 'קצת מלח קצת פלפל', ואני לוקחת את זה לכמה כיוונים. כי באמת, בחיים יש לנו הרבה גיוון. פעם מלוח, פעם מתוק, פעם חריף. פעם אנחנו צוחקים ופעם בוכים. פעם מרגישים קרובים ובזמנים אחרים מרגישים רחוקים פתאום. על זה המופע מדבר.

"לכל השיחות האלה הוספתי קצת צבע, קצת מוסיקה. המופע בנוי לסירוגין משיחה אחת שלי, ואז שיר, שמגיע עם הופעה יפהפייה, עם 3 זמרות ששרות על הבמה, עם ריקודים, עם תלבושות צבעוניות מתחלפות, מרהיבות ממש, מושקעות מאד. חלק מהשירים במופע הם שירים מוכרים, ככה שהקהל יכול להצטרף, וחלק – שירים שאני כתבתי, על הנושאים שעליהם אני מדברת. זה מופע מקפיץ ושמח מאד".

מה המסר שאת מעבירה במופע הזה?

"זה שהחיים שלנו ככה מגוונים, כמו שאמרתי קודם – זה רק אצלנו. זה אנחנו, שפעם בוכים ופעם צוחקים, זה אנחנו שלפעמים מתוק לנו ולפעמים חריף. זה אנחנו שמרגישים קרובים או רחוקים. כל זה קורה לנו – אבל הקב"ה נשאר אותו דבר. הוא לא משתנה אף פעם. הוא תמיד מביט עלינו באותה אהבה. אלה אנחנו שצריכות לעשות את השינויים בתוכנו. יש אנשים שחושבים שאם דברים מסוימים בחיים שלהם ישתנו – אז יהיה להם טוב יותר. אבל בעצם, השינוי צריך לבוא מאיתנו. אנחנו אלה שצריכות לשנות את נקודת המבט שלנו, ואז, גם בלי ששום דבר טכני ישתנה סביבנו – החיים שלנו ישתנו".

מה מכילות השיחות במופע?

"השיחות מכילות קטעים וחוויות ממקומות שהייתי בהם, מהילדות שלי, מניסיונות שאני עצמי עוברת. בסופו של דבר, מה שאני מאירה לנשים במופע זה שאם הייתי יכולה לשנות דברים בעבר שלי – לא הייתי משנה כלום. אם הייתי יכולה לחזור בזמן, גם לתקופות של ניסיונות בחיים שלי – לא הייתי משנה שום דבר. רק דבר אחד הייתי משנה – את עצמי. את ההסתכלות שלי על הדברים. אם יש דבר שאני מצטערת עליו – זה על העובדה שבזבזתי ימים בלי שמחה. שבזבזתי אותם על דאגות מיותרות".

רגע לפני שאנחנו מסיימות את השיחה, הרבנית מציינת: "מה שכולם צריכים היום, זה חיזוקים באמונה. אז במקום להביא את זה בשיעור יבש – הכנסתי לזה מוסיקה וצבע, ונשים אוהבות את זה. וב"ה, גם משיעורי התורה, גם מהפרשות החלה שאני עושה וגם ממופעים – נשים אף פעם לא יוצאות כמו שהן נכנסו. הן תמיד יוצאות משהו אחר. מחוזקות יותר. שמחות יותר".

המופע "קצת מלח קצת פלפל" יתקיים בעז"ה ב"זאת חנוכה", יום שני ב' בטבת, 10.12.18, בשעות הערב, בבית הידברות – רח' אריה שנקר 20 פתח תקווה.

מספר המקומות מוגבל, הכרטיסים אוזלים אז הזדרזי להירשם! 073-222-1300

תגיות:הרבנית חגית שירהמופע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה