חדשות בארץ

"תושיה, יצירתיות ומסירות": נתניהו העניק פרס ל- 6 מבצעים פורצי דרך בשב"כ

בטקס, שנערך במטה השב"כ, העניקו ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן את פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי. הפרס מוענק אחת לשנתיים למבצעים פורצי דרך שהביאו לידי ביטוי מצוינות ברמות התכנון והביצוע ותרמו באופן משמעותי לביטחון המדינה

נתניהו וארגמן, אמש (צילום: דוברות שב"כ)נתניהו וארגמן, אמש (צילום: דוברות שב"כ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן העניקו אמש (שלישי) את פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנים 2017-2018. הפרס מוענק אחת לשנתיים כביטוי של הערכה על מצוינות ברמות התכנון והביצוע ועל תרומה בעלת משקל משמעותי להשגת היעדים בתחום הסיכול וביטחון המדינה.

בטקס, שהתקיים במטה השב"כ, הוענקו פרסים על שישה מבצעים פורצי דרך וחולקו תעודות הוקרה לעובדים ולעובדות שלקחו חלק בהובלתם.

בין המבצעים שקיבלו את הפרס נכללו: פיתוחן של יכולות טכנולוגיות מתקדמות בתחום הבינה המלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML), סיכול פעילות ריגול מול מדינת ישראל, מימוש מבצע להשגת נגישות למידע מודיעיני ערכי ופורץ דרך, סיכול מתמשך של תשתיות טרור מסוכנות שפעלו להוצאת פיגועים קשים ופיתוח דרכי פעולה חשאיות וכלים מבצעיים מול מגוון היריבים מולם מתמודד השב"כ.

"500 הוא מספר הסיכולים שלכם השנה", אמר ראש הממשלה נתניהו בנאומו בטקס. "זה מספר מדהים, שאומר שמאות אזרחים ישראלים חבים לכם את חייהם. אני רוצה להודות לכם מעומק לבי על כך שאתם ממשיכים להדליק את האור ונלחמים יום יום בחשאיות, בתושיה, יצירתיות ומסירות אדירה. אני גאה בכם".

ראש השב"כ שיבח את אנשי ארגונו: "העשייה המיוחדת, בגינה אתם זוכים בהוקרה היום, לא הייתה יכולה לקרות ללא הנחישות והשאיפה למצוינות הטבועות בכם. המצוינות מכילה בתוכה גם מרכיב של חדשנות ויצירתיות. היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך. גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה והוכחתם לכולנו שהשמים הם הגבול".

תגיות:שב"כנדב ארגמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה