חדשות כלכלה

נהגי ישראל, היכונו: ירידה חדה במחירי הדלק

אזרחי ישראל ייהנו בחודש הקרוב מהירידה החדה במחיר הנפט הגולמי בעולם וישלמו פחות על הדלק. מחירו של ליטר בנזין 95 אוקטן ירד ב- 47 אגורות ולא יעלה על 6.01 ש"ח

תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

בשורה של ממש לנהגים: משרד האנרגיה הודיע היום (חמישי) כי החל ממוצאי שבת בחצות, ה- 1 בדצמבר, תחול ירידה חדה במחירי הדלקים הנמצאים בפיקוח ונמכרים לצרכן בתחנות הדלק.

מחירו של בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) ירד ב- 7.25%, ולא יעלה על 6.01 ש"ח לליטר – ירידה של 47 אגורות לעומת מחירו בחודש אוקטובר. שירות מלא יחויב בתוספת של 21 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

תושבי אילת יזכו בחודש דצמבר להוזלה של 7.40% אחוז ממחיר הדלק לעומת חודש אוקטובר. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי בעיר הדרומית (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.13 ש"ח לליטר – ירידה של 41 אגורות. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

הירידה המשמעותית במחירי הדלק נובעת מהצניחה החדה שחלה בחודש האחרון במחירי הנפט בשווקי העולם בשיעור המתקרב ל- 22%. זו הירידה השנייה ברציפות במחירי הדלק בארץ, לאחר שבחודש החולף שילמנו 11 אגורות פחות לכל ליטר דלק ביחס לחודש שקדם לו.

תגיות:דלקמשרד האנרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה