הריון ולידה

על הניסים: התינוקות שמזכירים לנו שכל תינוק הוא נס

אספנו עבורכם כמה סיפורי ניסים מיוחדים, על תינוקות ניסיים שמזכירים לנו שבעצם, כל תינוק הוא נס

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפעמים אנחנו נוטים לשכוח שכל תינוק הוא נס. כל הריון שמתפתח בצורה תקינה, כל תינוק שנולד – זה חסד ה' ממש, נס מיוחד, יצירה חדשה.

בכל זאת, יש סיפורים שהם עוד יותר מעל לטבע. סיפורים נדירים, או מיוחדים מאד, או מפתיעים. אספנו לכם כמה סיפורי ניסים שמצאנו ברשת.

אישה אחת (והיא לא היחידה!) מספרת על הריון שלא התפתח. שבוע שמיני-תשיעי – ואין דופק. הרופאים, כמובן, מפנים להפלה, כיוון שהעובר למעשה לא חי. אבל בבוקר ההפלה, כבר בחלוק של חדר ניתוח, היא מתעקשת על אולטרסאונד אחד אחרון. הרופא מסכים – ומוצא דופק. תינוקת חדשה באה לעולם.

אישה אחרת מספרת על הריון ולידה רגילים לחלוטין. אלא שהתינוקת שנולדה – לא בכתה. לנגד עיני היולדת היא התחילה להכחיל. המיילדת לקחה את התינוקת, ובקשה מאמה של היולדת להזעיק רופא ילדים. אך זו, במקום לעשות את מה שהתבקשה, לקחה במהירות את התינוקת, הפכה אותה ונתנה לה מכה מאחור. התינוקת החלה מיד לנשום ולבכות. מה היה קורה לו היתה רצה לחפש רופא?

ההריון הראשון של האישה הבאה ברשימה הגיע אחרי שורה ארוכה של טיפולים שנמשכו שנתיים. בני הזוג החליטו להתחיל מחדש כדי לזכות בילד נוסף. הם כבר מלאו את כל הטפסים הנדרשים בשביל התהליך, וערב לפני הטיפול הראשון, כבדיחה או כרוח שטות כלשהי, האישה החליטה לעשות בדיקת הריון ביתית. היא יצאה חיובית.

האישה האחרונה ברשימה שלנו ילדה את בתה הבכורה בנר ראשון של חנוכה. שלוש שנים אחר כך, בדיוק באותו היום ובאמצע חגיגות יום ההולדת, היא נתקפה בצירים. בבית החולים התגלה סיבוך נדיר שגרם לעובר לאבד את הדופק, אך היא טופלה במהירות, ובנה, שנולד בניתוח קיסרי, חולק עם אחותו את יום ההולדת שלו.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

תגיות:הפלותהפלההריון ולידהנסתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה