הפלה לפי שבועות

רוצה לעשות הפלה?

שוקלת לבצע הפלה? עצרי. מחלקת אמ"א של הידברות נמצאת כאן עבורך לתמיכה בכל נושא

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ארגון הידברות מוכר לרבים כארגון העוסק בקירוב ובהפצת יהדות, בארץ ישראל ובעולם כולו. אך מלבד הנושא הבסיסי הזה, מפעיל הארגון מגוון מחלקות אשר פועלות ומסייעות במגוון רחב של תחומים.

אחת מן המחלקות הללו היא מחלקת אמ"א – ראשי תיבות של "אמא מצילה אותי". זוהי, כמובן, המחלקה למניעת הפלה. מחלקת אמ"א מפעילה מתנדבות רבות, שנושא אחד בראש מעייניהן – הרצון למנוע מצבים של הפסקת חיים בגלל מצוקה כלכלית או מצוקות אחרות.

אכן, נשים רבות מוצאות את עצמן במצב שבו המצב הכלכלי הקשה שלהן, או המצב המשפחתי המורכב, הופך את ההריון הבלתי צפוי שבו מצאו את עצמן להריון שהן, כביכול, אינן רוצות בו, או מתקשות לקבל אותו. נשים רבות חוששות לגדל ילד במצב כלכלי רעוע, או חוששות מן הלידה ומגידול הילד מסיבות רבות אחרות. מחלקת אמ"א של הידברות שמה לה למטרה לסייע בכל הבעיות והמצבים המורכבים הללו אשר גורמים לנשים לשקול לבצע את הדבר הקשה והנורא הזה, הפלה.

הפסקת הריון פרטית נעשית בישראל בקלות רבה יחסית: ועדה להפסקת הריון מאשרת את מרבית הפניות, והפלה באמצעות גרידה או כדור להפלה מבצעים את הפעולה בצורה "פשוטה" יחסית. אך באובדן חיים אין שום דבר פשוט. לא מבחינה הלכתית, לא מבחינה רוחנית, לא מבחינה פיזית ולא מבחינה נפשית.

מחלקת אמ"א של הידברות שמה לעצמה למטרה לסייע לנשים בהריון אשר שוקלות להפיל את העוברים שלהן. על מנת לעשות זאת, מסייעת המחלקה לאמהות שבדרך באמצעות תמיכה נפשית וכלכלית, בצורה מדויקת על פי הצרכים של כל אחת ואחת. כל אישה שפונה אל המחלקה מקבלת סיוע שמותאם בדיוק עבורה, וליווי מתאים שמסייע לה לעבור את התקופה הקשה והמורכבת שאותה היא חווה באותו הזמן, להמשיך את ההריון ובעזרת ה', להגיע ללידה בצורה רגועה ובטוחה, וגם לגדל את התינוק החדש מתוך שמחה ושלוות נפש. את הסיוע הזה מעניקה מחלקת אמ"א באמצעות תמיכה כלכלית לנשים הרות אשר מעוניינות לבצע הפסקת הריון בגלל מצבן הכלכלי. המחלקה מסייעת במימון של כל צרכי התינוק – לא רק הצרכים הראשוניים כמו עגלה, עריסה או ביגוד ראשוני, אלא גם הצרכים השוטפים שנדרשים לאורך החודשים הראשונים לחייו של תינוק – תמ"ל במקרה הצורך, טיטולים, בקבוקים, מוצצים, תוספי תזונה ותרופות וכן הלאה.

מלבד הסיוע הכלכלי, מחלקת אמ"א מציעה תמיכה נפשית לפונות, על מנת לסייע לנשים לקבל את ההחלטה הנכונה בצורה בטוחה ורגועה לחלוטין. מחלקת אמ"א גם מסייעת לנשים לפנות לרופאים מומחים בתחומים שונים של רפואת נשים ורפואת עוברים, במקרים של בעיות בבדיקות ההריון, כמו גם לרבנים גדולים מכל המגזרים, לברכה, לייעוץ ולתמיכה.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקת הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מיילkalina@htv.co.il

תגיות:הפלהמחלקת אמ"'אהפלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה