חדשות בארץ

אלוף אייל זמיר מונה לסגן הרמטכ"ל הבא

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, אישר את המלצת הרמטכ"ל המיועד, אלוף אביב כוכבי, למנות את זמיר לתפקיד. בפגישה ראשונה עם פורום מטכ"ל אמר נתניהו כי ישראל ממשיכה לפעול כדי למנוע את ההתבססות האיראנית בסוריה ואת פרויקט הנשק המדויק של החיזבאללה

אלוף אייל זמיר (צילום: דובר צה"ל)אלוף אייל זמיר (צילום: דובר צה"ל)
אא

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, אישר היום (חמישי) את המלצת הרמטכ"ל המיועד, אלוף אביב כוכבי, למנות את אלוף אייל זמיר לתפקיד סגן הרמטכ"ל.

בהודעה שפרסם נתניהו, הוא בירך על מינויו של זמיר: "האלוף זמיר עתיר הישגים וקצין מוערך שיסייע לרמטכ"ל המיועד אלוף כוכבי להוביל את צה"ל לפסגות חדשות". נתניהו הודה לאלוף ניצן אלון, שהיה המועמד השני לתפקיד סגן הרמטכ"ל, "על תרומתו רבת השנים לצה"ל ולביטחון ישראל".

זמיר נולד בשנת 1966 והתגייס בשנת 1984 לחיל השריון. הוא מילא תפקידי פיקוד שונים במסגרת החיל. בשנים האחרונות הוא שימש כראש מטה זרוע היבשה, כמזכירו הצבאי של ראש הממשלה נתניהו וכמפקד פיקוד הדרום. זמיר הינו בוגר המכללה המכללה לפיקוד ומטה והמכללה לביטחון לאומי, ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. הוא נשוי ואב לשלושה.

נתניהו – שנכנס השבוע לתפקיד שר הביטחון, במקומו של אביגדור ליברמן – הגיע מוקדם יותר לפגישה ראשונה עם פורום מטכ"ל. בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה כי "זו הזדמנות לברך את הפעולה האחרונה המשותפת שמנעה פיגוע גדול מאוד בהכוונת חמאס מעזה". בהתייחסו לזירת עזה אמר נתניהו: "אנחנו ערוכים לפעול ולעשות כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון תושבי העוטף והדרום". הוא הבהיר כי ישראל ממשיכה לפעול כדי למנוע את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה, ואת פרויקט הנשק המדויק בלבנון של חיזבאללה. "נמצאים כאן הרמטכ"ל ואלופי צה"ל שעובדים ללא לאות למען ביטחון ישראל – זו המשימה שלנו, ואנחנו נמשיך בה", חתם נתניהו.

תגיות:אייל זמירצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה