זוגיות ושלום בית

שיקוי האהבה החזק ביותר!

נוכחנו לדעת שיחסים פיזיים עשויים ליצור אשליה של קירבה, המטשטשת את ההסתכלות האובייקטיבית על בן-הזוג ועל מערכת היחסים

אא

ההימנעות ממגע עושה בדיוק את ההיפך. כאשר לא מקיימים מגע פיזי, נוצר מרחב שבו יכול להתפתח קשר אמיתי ומשמעותי, וניתנת לך האפשרות להכיר בדבר האמיתי הזה שנוצר ולשמוח בו. אנדי הוא באמצע שנות העשרים לחייו. נהניתי מנוכחותו בשעור שלי - הוא שאל שאלות נבונות ונראה היה שהוא מפנים הכל ברצינות רבה.

דיברנו בקצרה אחרי השעור, והתרשמתי שהוא רגיש ונבון באופן מיוחד. לאחר מכן, נודע לי שהוא ממשיך ללמוד תורה, ובעלי, שגם הוא הכיר אותו, ניחש שהוא כבר בדרכו לקיום מצוות. יום אחד, זמן לא רב אחרי פגישתנו הראשונה, הופיע אנדי בביתנו. ''הרגשתי שאני חייב לך את הביקור הזה'', הוא אמר, ונראה כאילו משהו רציני מעיק על לבו, ''בגלל שקרה לי משהו די מדהים בשבועיים האחרונים, וזה קשור לדברים שדיברת עליהם''.
 
''נשמע מעניין'', חייכתי, ''דבר!'' ''דבר ראשון'', אמר אנדי ''אם לא אמרתי קודם, אז רציתי שתדעי שכל מה שאמרת על 'פגישות' וכאלה, נשמע לי מאוד הגיוני. כמובן שאני לא יכול להגיד שהייתי ממש מוכן להתחיל ליישם את זה, בעיקר בקטע של הקשר הפיזי, אבל אני חייב להודות שהרגשתי את ההיגיון שבדבר''. הוא נשם נשימה עמוקה. ''לפני שבועיים, יצא לי להכיר בחורה אחת, שמה דבורה. היא התקרבה לדת בארה''ב, עוד בשנה שעברה, ובאה הנה ללמוד.
 
נראה לי שהיא מאוד נבונה וחברותית, ומאחר שהייתי סקרן בכל מה שקשור לנושא, שאלתי אותה איך ולמה היא התעניינה ביהדות. התחלנו לדבר. היא מאוד הרשימה אותי. דיברנו שעתיים. זה היה נהדר. שידרנו על אותו גל. ''אני רוצה להגיד לך משהו. בהתחלה, בכלל לא הייתי מעוניין בבחורה הזו. למען האמת, לא נדלקתי עליה.
 
חוץ מזה שאי אפשר בכלל לראות איך הבנות הדתיות האלה נראות מתחת לשמלות השק האלה שהן כולן לבושות''. ''אבל היא ממש מצאה חן בעיני כבן אדם. ומפני שהיא דתית, לא היה כל מגע בינינו. היה לי משונה שאסור לי לגעת בה, אפילו כבדרך אגב - משהו כמו טפיחה על השכם, למשל - אבל כיבדתי את המניעים שלה. בכל אופן, שאלתי אותה אם נוכל לדבר למחרת, ודיברנו - כשש שעות - על כל מיני דברים. גם למחרת, וגם לאחר מכן.
 
''בסך הכל, אני מעריך שבילינו קרוב למאה שעות ביחד בשבועיים האחרונים. בשבת, נשארנו ערים עד חמש לפנות בוקר, נהנינו לדבר ופשוט להיות ביחד. וגם אז, לא רצינו להפסיק. ובמשך כל הזמן הזה, אני נשבע לך, לא נגעתי בה, אף לא בקצה האצבע. ''את יודעת'', הוא המשיך, מבוייש משהו, ''אני לא אומר את זה כדי להשתחצן, אבל אני חייב להודות שהייתי די מבוקש בין הנערות. תמיד יצאתי עם הרבה בנות מושכות במיוחד, פחות או יותר עם מי שרציתי.
 
היית צריכה לראות את החברה האחרונה שלי. היא היתה פצצה. ואני מניח שאין צורך לומר שמערכות היחסים שלי לא היו רוחניות במיוחד, ואפשר גם להגיד שרובן לא היו ממש עמוקות. ''אבל עכשיו, בפעם הראשונה, קורה בדיוק הדבר ההפוך. כמו שאמרתי, בהתחלה אפילו לא חשבתי שהבחורה הזו מושכת במיוחד. בעיקר משכו אותי הראש והאישיות שלה. אבל עכשיו אני גם משוגע על איך שהיא נראית.
 
תסתכלי, הנה תמונה שלה שאני צילמתי. אני לוקח אותה אתי לכל מקום. חמודה, לא?'' אנדי הוציא מכיסו תמונה, הסתכל בה בחום, והראה לי. נראתה בחורה מחייכת, בעלת מראה רגיל למדי. גם אני לא יכולתי לראות מה מסתתר מתחת לשמלת ה''שק'' שלבשה. ''היא חמודה'', הסכמתי איתו.
 
הוא זרח באושר, ולאחר מבט נוסף בתמונה החזיר אותה לכיסו. ''אבל לא זה העיקר'', הוסיף אנדי, ושתק, כי גם הוא נזקק לרגע כדי לעכל את מה שעמד לחלוק עמי. ''מה שהכי משגע אותי בכל זה הוא שמעולם לא כיבדתי אשה כל כך. וגם, שמעולם לא הרגשתי ככה כלפי מישהי, תוך זמן כל כך קצר. אני יכול לומר בכל הכנות, שאני אוהב אותה. אני יודע'', הוא מיהר להוסיף כדי לא לפגוע באמינותו, ''שבטח אין מה להשוות את זה לאהבה שמרגישים אחרי כמה שנות נישואים. ובכל זאת'', הוא רכן קדימה והוסיף בהחלטיות, ''אין לי ספק שאין כאן סתם התאהבות.
 
זה הדבר האמיתי. כשאהיה - זאת אומרת, אם - אהיה דתי, אני רוצה להתחתן עם הבחורה הזו. ואני עדיין לא יודע איך היא נראית מתחת לשמלה הרחבה הזו. גם לא אכפת לי'' תראו תראו! חשבתי לעצמי, הלך עוד מאצ'ו! - חברותי ואני תמיד הסכמנו על כך שאחת ההוכחות המשכנעות ביותר לאמיתותה של דרך התורה היא יכולה להפוך בחורים לבני אדם.
 
''רציתי לספר לך את כל זה'', סיכם אנדי, ''בגלל ש'נגנבתי' לגמרי מהעניין הזה. יש לכם ביד חומר נפץ רציני. איך אתם קוראים לזה? ''שמירת נגיעה'' ? אז אני אגיד לך שזה שיקוי האהבה החזק ביותר שיש''. בדרכו למדרגות הסתובב אלי ואמר, ''את יודעת מה? כדאי לכם לשים את החומר הזה בבקבוקים ולשווק אותו. אני מתכוון ברצינות''.
תגיות:צניעותשמירת נגיעהזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה