פעילות הידברות

בית הידברות: בית של העצמה וחיזוק. הירשמו לסדנאות

החורף הזה מלא בתוכניות מרתקות מבית הידברות. אל תחמיצו את ההזדמנות להירשם לסדנאות שמתאימות בדיוק עבורכם

  • י"ג כסלו התשע"ט
אא

הצמאון וההשתוקקות של עם ישראל לכל התחזקות רוחנית, יכולה להימדד דרך בית הידברות. מעין סייסמוגרף בלתי רשמי, אך ברור והחלטי. מגוון כנסי החיזוק והסדנאות שנערכים בבית הידברות, בכמות ובאיכות, שמקיפים כמעט כל נושא ושלב בחיים שלנו, משקפים בצורה ברורה ומוחשית את ההתעוררות הרוחנית שיש בעם ישראל.

סדנאות חינוך והנחיית הורים, תקשורת זוגית והדרכה לחתנים וכלות. כנסים לרווקים וימי עיון לרווקות, הפרשות חלה או סתם ימי התעוררות והתחזקות בזמנים המסוגלים לישועות וברכות. מיטב המומחים והמרצים וגדולי הרבנים שטורחים להגיע להרות את הצימאון. צעירים ומבוגרים, רווקים ונשואים, נשים וגברים, דתיים וחרדים וגם מהציבור הכללי. כולם ביחד מצטרפים לאבוקה אחת גדולה של רוחניות טהורה.

רק עכשיו התחיל החורף, עם ערב ענק באלעד, שהוקדש לנושא "חינוך ילדים בגיל ההתבגרות". בכנס השתתפו למעלה ממאה הורים שיצאו עם הכלים הנכונים והברורים. רבים מהם נגשו להודות באופן אישי, וציינו את התפעלותם מהתוכן האיכותי. אחד ההורים אף הוסיף, "אני בטוח שהילדים שלי יקבלו אבא חדש, ואני אזכה בילדים חדשים. היום הכל יתחיל מחדש".

במקביל מתקיים קורס הדרכת כלות בהשתתפות עשרות מדריכות, שבעז"ה תדרכנה עוד מאות נשים לחיי טהרה וקדושה. "כל קורס כזה", אומרים בהתרגשות בבית הידברות, "זה עוד אלפי בתים של טהרה. זה נשמע אומנם עוד משהו, כלאחר יד, אבל זה אחד הדברים הכי מרגשים אצלינו".

ערב מרומם במיוחד התקיים לרווקים המחפשים את זיווגם על פי ערכי היהדות, בקדושה ובחכמה.

כ-65 רווקים השתתפו בסדנא, במהלכה הרצו הרב זמיר כהן, הרב איתמר אינהזסאן ור' שמעון פרץ, שנתן מופע סטנדאפ מלא מסר.

בערב מיוחד זה קיבלו הבחורים את כל הכלים הנכונים למציאת הזיווג האמיתי, ולקבלת החלטות בצורה מושכלת ונכונה, עם הדרכה מיוחדת לפגישות ולמקום המשפחה בהחלטה. סדנא חד פעמית שכל מי שהשתתף בה לא הפסיק להודות.

וזו רק ההתחלה. החורף הקרוב יהיה חורף ארוך וחם במיוחד. כבר עכשיו מתארגנות התוכניות עד חנוכה.

יום עיון מרתק לנשים יתקיים בשבוע הבא, יום שלישי י"ט בכסלו, 27.12.2018. בתוכנית: הרב עמנואל תהילה, הרב מאיר שוורץ, גב' רחל בולטון והיוצרת והמשוררת אריאלה סביר בסיפור ושיר.

במקום תערך תפילה עם הרב יצחק בצרי, וכמובן לא נשכח את החלק הקולינרי – בופה חלבי עשיר .

ביום "זאת חנוכה" יתקיים מופע מוסיקלי מרגש ומלא אמונה עם הרבנית חגית שירה, ועם שלוש זמרות שילוו את הערב. המופע נקרא "קצת מלח קצל פלפל" – על המתוק והמלוח שבחיים, ומה שביניהם. אל תחמיצו!

בל נשכח את הקוס הפופולרי, הלא הוא הקורס למרצים, המחזור ה-11! הקורס המיוחד שבזכותו מאות רבנים ומרצים קיבלו את הכלים והיכולת ללכת מעיר לעיר ומשכונה לשכונה, ולזכות את עם ישראל בתורה וביהדות.

עוד בתוכניות החורף: סדנא מיוחדת לחינוך ילדים, מחולקת לשלבים שונים – לגיל הרך ולגיל הבית ספר. סדנאות מיוחדות עם כל הכלים להתמודדות של ימינו עם האתגר הקדוש של חינוך הילדים, עם דגשים מיוחדים על ההתפתחות הפיזית, הרגשית והקוגניטיבית של הילדים..

כמו כן, להמשך החורף מתוכננות סדנאות לחתנים/כלות ולזוגות בשנה הראשונה; קורס למרצות; הסדנא הפופולרית לתקשורת זוגית; סדנא עם הרב יצחק פנגר; סדנאות העצמה לבריאות הגוף והנפש; ועוד.

יהיה מעניין ומרגש. אתם מוזמנים להצטרף: 073-222-1300, או היכנסו כאן.

תגיות:פעילות הידברותסדנאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה